IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първа снимка на Porsche GT2 RS

Въпреки усилията на Porsche да запази в тайна информацията за новата пистова версия на GT2 RS, първата снимка на модела се появи в интернет.

Първа снимка на Porsche GT2 RS
Колата е била представена пред VIP гости, един от които просто я е снимал и сега я показва преди официалната й премиера, насрочена за 14 май. 



Според него, на събирането е било разяснено, че автомобилът ще бъде произведен само в къса серия от 300 броя. GT2 RS ще има максимална мощност от 620 к.с. Ако данните са верни, колата ще има по-добри характеристики дори от Porsche Carerra GT

Новият GT2 RS ще ускорява от място до 100 км/час за 3.2 секунди, до 200 км/час за „доста под 10 секунди”, а от място до 300 км/час за „доста под 25 секунди”. Porsche GT2 RS изминава северната обиколка на пистата Нюрбургринг за 7 минути и 22 секунди, едно от най-добрите времена на пистата. 

Макар снимката да е направена с мобилен телефон и да не е качествена, този който я е направил твърди, че страничните отвори и отворите около накрайниците на ауспуха са направени от карбон и фибростъкло. Предните колела имат по-широка следа, а GT2 RS ще има собствено тегло по-ниско с около 100 кг в сравнение с 997.1 GT2. 

Според The German Car Blog цената на 997 GT2 RS ще бъде около 240,000 евро. След премиерата на 14 май, автомобилът ще бъде в продажба в Европа от септември тази година.  
0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    САВАТА до BGRS ( преди 15 години )
    Д-а-а-а-.....,много хубави спомени!
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Всъщност, докато писах това, си мислех за теб. ;) Е, аз на времето си купувах дъвки бибип и там имаше едно Порше с 260 коня и вдигаше 260. Илия Чубриков също на времето се състезаваше с Порше 911 на рали "Албена-Златни пясъци-Сливен" вече забравих как се казваше това рали и ми е жал, че сега се казва "България" и няма нищо общо с Албена! Че то детските ми автомобилни спомени са свързани главно с това рали и хотел "Добруджа", откъдето и стартираше! 911 бе икона в моите представи...
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    САВАТА до BGRS ( преди 15 години )
    Как можа да го измислиш това?!?Взе ми думите от устата,че и отгоре!Почувсвах се като музикант който аха да измисли нещо...,и в "нета" го вижда,че вече е измислено!...-хи-хих...Само,че сега съм радостно прецакан!Все едно с 4бр.измервателни глави с 8 сензора инфрачервени лъчи и схематичнислайдове от 230 спектрални цвята ми разсчете мислите-ти кинетичен,интегрален шпионино...хи-хих
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе знаете ли къде е истината? Всички момченца от малки си мечтаят за Порше. То винаги е изглеждало по един и същ начин и това е прекрасна възможност всеки мъж да осъществи детските си мечти! Какво по-хубаво от това? Лично аз съм против известното залитане на Порше относно дизайна през последните години, но горещо приветствам завръщането на старите форми отново! 911 си е 911! Когато смени името си, тогава трябва да смени и дизайнерската линия!
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Е това е *** добра немска кола,не некви напомпани БМФ-та и алудита
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    Ако имаш предвид всички 911 и производните му - това е целта! ДА изглеждат днакво! Кайен, Боксер, Панамера, Карера ГТ, и новият хибрид не са 911 производни и затова са доста различни от класическата линия!
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    да това е така но двигателите ферари ще имат по-дълъг живот
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MaHuaK ( преди 15 години )
    Като прочетох с каква мощност разполага и се сетих, че някаде четох един спор между фенове на Порше и Ферари коя марка извлича повече мощност от двигателите си, тази статия е еднозначното доказателство, че Порше извличат повече конски сили, вадят 620 коня от 6 цилиндров двигател, докато Ферари вадят от 8 цилиндара 500 коня и от 10-12 цилиндара подобни коне като това Порше!
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    bex ( преди 15 години )
    ами че то същото като предишното :)хубавец си е, ама на мен всички поршета ми изглеждат еднакви, сигурно защото не се вглеждам в детайлите :)
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    kato edin put si ucelul perfektniq design za6to da go usira6 samo i samo da pokaje6 ne6to novo.