IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

SLS AMG / Тест Драйв

Летище, специално подготвено трасе, AMG инструктори и 571 к.с.

SLS AMG / Тест Драйв
Най-екстремното возило на Mercedes AMG стъпи на българска земя за "ОЧАРОВАНИЕ БЕЗ КРАЙ" - ексклузивното роудшоу на Mercedes-Benz Star Experience.

От компанията бяха подбрали огромен брой возила от BlueEFFICIENCY серията, от спортните, от луксозните и от проходимите коли за високооборотното събитие.

Ние обаче ще преминем директно към черешката на тортата - SLS AMG. Автомобил, който разполага с 571 к.с. и 650 Нм, като гарантира ускорение от 0 до 100 км/ч. за 3.8 сек.

Както добре знаете, серийното производство на SLS AMG стартира в началото на тази година. Още преди това обаче се знаеше, че колата предлага превъзходна комбинация от тегло (1620 кг) и мощност, която гарантира най-висока степен на динамика при шофиране. Това е пълната истина, убедихме се сами. Всъщност трудно можем да опишем с думи, емоцията, която предизвиква SLS AMG..., но все пак ще опитаме...

И така, трасето включваше професионално нереден слалом, два обратни завоя, дълга права за ускорение и една по-къса за спиране.

Как ни омая SLS AMG - започна със звука. Буботенето е по-скоро плашещо, респектиращо, когато си извън колата. Вътре е различно - забравяш за всичко, освен за мощността - тя постоянно напомня за възможностите си. Стабилността също ни стресна - конусите преминаваха покрай колелата, които сякаш бяха в релси. На обратните завои обаче гумите свистяха, а адреналинът преминаваше всякакви граници. Ускорението? Брутално!

Преди теста бившият шеф дизайнер на Mercedes-Benz Петер Пфайфер ни подшушна: "Има опасност да не може да погледнеш жена си, когато слезеш от тази кола". Обичаме жените си, но Пфайфер беше прав - не можехме да откъснем сетивата си от крилатия Mercedes.

Не пропускайте и ексклузивно интервю на шеф дизайнерът на Mercedes-Benz (и SLS AMG) за Аутомедия.

Всички снимки от "ОЧАРОВАНИЕ БЕЗ КРАЙ" - ексклузивното роудшоу Mercedes-Benz Star Experience
0 от 500
  • #45
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Y2J ( преди 14 години )
    Ти карай Алфа, пък си мисли, че е ферари! Я кажи каква марка ти е анцуга?
  • #44
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Eмo ( преди 14 години )
    НАправо сте смешни така като почнете който квато кола кара и почва да я хвали и пище професорски коментари !
  • #43
    3 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    Тук също можеш да разбереш нещо.http://news.automedia.bg/read/1868.html
  • #42
    4 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    Карам обикновенна,146 1,6 т.спарк 99г. От 3 г. насам.Един ден с тенденции за 159-ка. ;-)
  • #41
    4 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе
  • #40
    4 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    Ето ти малко история.Под знака на неудържимия конДобър шофьор, компетентен дипломат, и голям бизнесмен, връзката между Enzo Ferrari и Alfa Romeo е дълга и сложна. Той започва да се състезава през 20те години и участва в Targa Florio с 40-60 HP, пресичайки финалната линия втори в общото класиране. Продължава да се състезава успешно през следващото десетилетие. Ferrari става важна фигура особено в стратегическата и организационна фаза Предприемчивата му натура го води през 1929г. да основе Scuderia Ferrari, която през 1932 става спортния представител на Alfa. Тази роля тя изпълнява до 1938г., когато името е променено на Alfa корсе. После Ferrari се връща в Modena и оставя Alfa Romeo завинаги.
  • #39
    1 rate up comment 4 rate down comment
    do alfista ( преди 14 години )
    Kolega, kakva Alfa karah? V kakuv smisal Ferrari proizhojda ot Alfa romeo?
  • #38
    7 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    Nqma problem,kolega mnogo bezavariini km.pozdravi
  • #37
    0 rate up comment 3 rate down comment
    alfista ( преди 14 години )
    AHH nov razbira4 na koli se e rodil tuk,umnik ne podcenqvai italianskite ma6ini,6toto ne znae6 ot kade 6e te uhapi nqkoq Alfa,fiat cupe,delta hp turbo
  • #36
    10 rate up comment 0 rate down comment
    автофен ( преди 14 години )
    alfista, не се заяждам с теб и въобще не искам да сравнявам двете коли, защото и двете са реплики на икони. Вярно е, тотален автофен съм на всичко стойностно, влючително от Алфа и МБ. Карам японски автомобил, който си ме кефи, защото има своите достойнства. Аз съм на принципа наслаждавай се на всичко, което си заслужава. Мисля, че и двете коли попадат в тази група. Друг е въпроса, че и двете фирми имат големи провали...Но да не задълбаваме...Сърдечни поздрави!