IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Представиха Hyundai Elantra 2011

Премиерата се състоя на автоизложение в Южна Корея.

Представиха Hyundai Elantra 2011

Новият Hyundai Elantra, познат като Avante на някои пазари, може да се похвали с напълно нов дизайн, напомнящ формата на купе. Салонът все още не е разкрит, но корейците обещават "съвременни технологии, които не присъстват при конкурентите в този клас". Сред тях са отопляеми задни седалки и цветен TFT LCD информационен дисплей.

Под капака на Hyundai Elantra 2011 се интегрира 1.6-литров GDI агрегат доставящ 138 к.с. и 167 Нм. Трансмисията е автоматична със шест степени, като от Hyundai подчертават, че колата ще бъде с 10% по-икономична от най-близките й конкуренти.

Продажбите в Корея ще стартират през втората половина на година, а малко след това Elantra 2011 ще бъде налична и в световен мащаб.

0 от 500
  • #27
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Чета човек, но докато не видя, не вярвам. Също така написах, че не харесвам роботизирани кутии, а предполагам, че на 1.6 мотор над 80% има вероятност да е роботизирана.Иначе много добре ми звучи - 1.6 дизел с 6 степени и 138 коня, но въртящият момент ми се вижда малък. Да не би да е бензин, въпреки, че GDI го разбирам като дизелов мотор... или GDI ot C&C - хаха.
  • #26
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Специално за теб, cover up!1-во. До скоро баща ми караше Е39 525 дизел с 5 степенен автоматик, което наследих на 4-ти Април тази година, понеже той си купи ново БМВ.2-ро. Королата е с 5 степанна ММТ кутия и всичките и проблеми са по тоците. Колата няма проблеми с ходовата част, но е с неудобни седалки. Толкова за нея.3-то. Сега аз карам БМВ Е39, пък брат ми кара въпросната Корола, понеже другата му кола гори 15/100 в града, а Королата гори 7/100.
  • #25
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Цената е в лева, януари 2008 т.е. преди масовото падане на цените ;) Малко кофти тръпка, но се свиква с мисълта :)
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    За да съм коректен и аз ще дам конкретни цифри:Цена като нов - 36 000двигател - 1.6 бензин, 122 конски силисреден разход ( с доста градско при студен двигател) - 7.1 л/100 А95Н
  • #23
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    1. Противопоставям ги, защото повечето пишещи тук винаги казват колко по-добре е да караш "премиум" марака на 10 години от колкото нов Хюндай.2. За парите, които аз съм платил за i30 не виждам какво по-хубаво могат да предложат европейските производители, какво по-качествено и какво по-икономично.3. За 40 000 нямам дефект, а всичко, което се е появили ми е сменено по гаранция.4. Хайде сподели сега каква кола караш и колко е икономична, но внимавай да не си поредния изложил се, че тук са много
  • #22
    6 rate up comment 7 rate down comment
    х*йдай ( преди 15 години )
    Качвал съм се, пич! Но до там си останах. Не е за мен този корейски бълвоч, не ми дава нищо хубаво, а не е по-евтин, както например е Дачия, за да компенсира посредствения си вид. И научи как да слагаш препинателни знаци, че на кой да е първолак му се разбира повече!
  • #21
    11 rate up comment 3 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    Мизерници много един от тях си ти явно който никога не си се качвал/карал Хюндай! Така е бяха мизерници но се качи, пробвай, покарай някой техен модел който и да е след 2006 и после пак си дай мизерното мнение! Айде със здраве от мен!
  • #20
    4 rate up comment 14 rate down comment
    х*йдай ( преди 15 години )
    Ще доживеем ли тези мизерници поне да си оправят емблемата?
  • #19
    6 rate up comment 9 rate down comment
    ( преди 15 години )
    А още по-добре нова, европейска кола с оригинален дизайн, каквато карам аз. Нито е по-скъпа от Клюндай, нито е по-малко качествена (за 120 000 км. нямам сериозен дефект), но със сигурност е по-икономична и най-вече - прави истинско удоволствие с европейския си стил и емоцията, която е вложена. Не виждам защо противопоставяте Клюндай на колите втора ръка. Да не би да струва под 10 000 лева?
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    1. Потенциално износванене на съединителите (в сравнение, класическите с хидротрансформаторите са почти вечни ако са читави).2. Мудно потегляне (съединителя се управлява от електрохидравличен механизъм, все едно тръгваш на полусъединител).3. Евентуално забавено превключване, когато трябва да се презкочи предавка (обикновено отгоре надолу).Точки 2. и 3. се усъвършенстват постоянно и скоро няма да са проблем. Може би и 1., но е рано да се каже, че са относително отскоро на пазара.Предимствата?