Смоленски закупи TVR от покойния Питър Уилър през 2004 година за около 15 милиона паунда. Руснакът не можа да възобнови производството и през 2006 година фирмата фалира, като остави без работа около 250 души. Сега се говори, че Смоленски ще демонстрира нов прототип на TVR на изложението Goodwood Moving Motor Show в Англия през юли.

В интервю за изданието Autocar, Смоленски обяснява, че новият модел ще има модифицирано шаси от стомана, използвано от предишни модели и независимо окачване, също използвано от предишни модели на TVR. Смоленски обаче се е отказал от собствените двигатели V8 и редови с 6 цилиндъра на марката и е решил да използва двигател от Corvette.
„Той пасва на шасито с което разполагаме и отговаря на всички съвременни изисквания”, казва Смоленски. В по-дългосрочна перспектива, TVR планира да пусне хибридна концепция с автоматични скорости.
Първите модели на възроденото TVR ще бъдат роудстери, напомнящи за модела Tuscan (на снимката), като според Смоленски повечето собственици на спортни автомобили предпочитат те да са открити. Според него нещата са все още на етап подготовка и преговори и не може да се предвиждат конкретни срокове, имена на моделите и цени.
Смоленски все пак казва, че бъдещият TVR няма да струва повече от цената на Corvette в Европа.


1