IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Японците електрифицират такситата

Компания наречена Better Place пусна в Токио електротаксита.

Японците електрифицират такситата
Международните пътувания са част от моята работа от доста време насам, пише в блога си Киотака Фуджи, президент на компанията Бетър Плейс. Независимо дали става дума за Азия, Северна америка, Европа или Средния Изток, първото впечатление от дадено място се придобива от пътуването с такси до хотел, продължава той. Това е моментът, в който започва оформянето на впечатлението от дадено място, определен град или страна.

Колко чисто е таксито? Каква музика звучи в колата? Шофьорът говори ли английски? Честен ли е по отношение на маршрута? Бакшишът задължителен ли е? Говори ли по мобилния телефон през цялото време докато кара или се опитва да говори с мен? (Ти да не си бил току що в София, бе пич?)

Независимо дали го осъзнава или не си дава сметка за това, човек по този начин си формира впечатленията за цялото пътуване и мястото, на което е бил. Като съм се возил на таксита по целия свят мога да кажа, пише още Фуджи, че японските таксита са най-чистите и модерните, а японските таксиметрови шофьори са най-любезните и клиентоориентирани. Преживяването от возенето на такси в Япония е много консистентно свързано с всички останали впечатления, които бихте придобили от престоя си в тази страна. 

Сега си представете такситата с нулеви емисии. Това е много ефектно послание към всеки посетител в страната, което се вписва идеално в културата за чистота и отлично обслужване.......

Така Киотака Фуджи обснява как е взел решението за изграждане на станции за смяна разредените батерии със заредени, което позволява да функционира нормално бизнес моделът на такси компанията, с която Бетър Плейс си партнира в това еконачинание.



Фуджиииииии? Измисли нещо и за тука, моля.



Станция за смяна на батериите.
0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Жицата ( преди 15 години )
    Репликата ми беше към първият пост. Виж, че моят и твоят са по едно и също време.А пък многото негативни гласова за поста ми показват каква е аудиторията на сайта :)
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Въпросът ми бе реторичен и породен от любопитство към въпросният проект, но в никакъв случай нападателен или неодобрителен! Коментарът ти не се базира на нищо, което да отговаря на нападките ти! Освен това съм много далеч от олицетворението "Пернишки Гоуфар", което се лепва към "Автомобилният бай ***"!
  • #3
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Жицата ( преди 15 години )
    А какво става ако бай *** спре да се прави на остроумен? Дали според *** тъпият японец е помислил и за това? Не е нали той е ***, а ти карайки на баща си москвето или на чичо Ханс старият голф или на бай Луйджи фиата си къде къде по умен от някъв си там Японски предприемач. И много ги разбираш нещата нали? Даже и по яки неща би направил но нека да позная някой ти пречи. Държавата нали?Ех *** Ганьооооооооо
  • #2
    6 rate up comment 1 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Фуджиииииии, това е добре, но какво стана с "Независим Електрически Автомобил"(май така се казваше, може и да не е твой проекта)? Нищо не се казва за него. Идеята била да е с предно предаване. Към задните колела да са свързани "генераторни системи", които да зареждат втори комплект батерии, докато колата използва първият за придвижване. Таванът пък бил от слънчеви панели, които спомагат ел.задвижването и зареждането на батериите.
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    mrydni ( преди 15 години )
    А какво става ако вземеш таксито за извън града? До къде ще стигне :)))