IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„Горещата единица” на BMW

В BMW все още крият плановете си за това, дали „горещoто купе на 1-Series ще бъде обозначено като „М” или пък като версия „tii".

„Горещата единица” на BMW
Фирмата обаче активно тества този модел, като непрекъснато се появяват шпионски снимки и видео материали за него. 



Този път разполагаме с видео на маскирания „горещ” прототип на 1-Series Coupe, преминаващ през тестове на път и писта. Прототипът е заснет на пистата Nurburgring. 

Според най-новата информация M1, 135tii или както от BMW решат да обозначат „горещата единица”, ще бъде с модифицирана версия на би-турбо редовия шестцилиндров двигател (а не с най-новия с двойна перка на турбината) с максимална мощност около 350 к.с. 

Ако тези данни са верни, това означава двигателят на най-бързата „единица” да е с 44 к.с. по-мощен от двигателя на 135i, но със 70 к.с. по-слаб от M3.

Eто и видеото на бъдещия BMW M1:

0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Той от къде да знае простия селянин? :) Е, и аз 1 път се издъних с един Мерцедес СЛ, дето си помислих, че това отзад са екрани, а то били някакви въздуховоди с топъл въздух за вратовете на пътниците, но няма идеални хора :)
  • #20
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ти какво си помисли? Че лъжа или че си измислям? Абе пич аз преди да пиша коментар си проверявам информацията по два пъти...
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Повечето ги знаех защото преди съм се интересувал и още се интересувам здраво от коли и затова, иначе като доказателство винаги можеш да ползваш Гугъл - може да ти покаже над 100 независими източника, пък ти си сравнявай информацията както искаш. Ето ти един пример: http://***.google.bg/search?q=mclaren+f1+weight+distributionОще в първия резултат пише че макларана е с разпределение на теглото 41,20% : 58,80% . По-надолу също има резултати, които потвърждават първия.
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    brei ti otkade znae6 q pokaji
  • #17
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Луд ли си? Не видя ли в долния ми коментар макларъна, ламборджинитата, ферарито - всичките са с по-тежка задна ос. Ти ли си по умен или инженерите на ферари или ламборгини?Образовай се малко: http://en.wikipedia.org/wiki/Car_handling#Weight_distribution
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ben,50:50 e nai-dobroto saotno6enie za stabilnost v zavoi,nedei oprovergava dokazanata istina
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Разликата е че М6 е със задно предаване и затова не се усеща силно недозавиването. Повечето Мки на БМВ са с неправилно разположение на теглото заради тежките двигатели:М3 - 52:48M5 - 52:48M6 - 54:46Само Z4 roadster е точно 50:50, но както казах това не е достатъчно добро. В лошо разпределеното тегло на Мките е и причината да не искат да пуснат Х-драйв версии за тях - ще имат силно недозавиване.
  • #14
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ето малко факти за да не съм голословен:Mclaren F1 - 41:59Lambo Murcielago - 42:58Ferrari Enzo - 44:56Lambo Gallardo - 43:57Audi R8 - 44:56Bugatti Veyron - 45:55Всичките показатели са с тежест в полза на задната ос, повечето поршета (за кайена и панамерата не знам) и те се движат горе долу около тези числа, че даже малко отгоре в полза на задната ос.RS2-ката ми е около 56:44 в полза на предната ос(горе долу колкото БМВ М6) и недозавива. Разликата е че М6 е със задно предаване и затова..
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да изръся първия бисер за днес. Сега да видим, какво ще кажат от Ауто Билд за окачването му. И ако пак кажат, че било меко, затова изоставало от Форд на пистата...
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Точно 50:50 не е най-доброто съотношение. Суперспортните коли със задно предаване имат съотношение на теглото 40:60 или дори 35:65 в полза на задната ос, което води до съвсем леко свръхзавиване. Поради факта че двигателя на поршето е зад задната ос това съотношение е перфектно изпълнено и колата е една най-бързите на писта (също заради късото междуосие и малкото тегло).