IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Промени при Ford Mondeo

Станаха известни техническите характеристики на Ford Mondeo с двигател от семейство EcoBoost и с модернизиран двулитров дизелов агрегат.

Промени при Ford Mondeo
Холандското издание AutoWeek пише, че мощността на двулитровия бензинов двигател EcoBoost със системата за директно впръскване на горивото е 203 к.с., а максималният му въртящ момент е 300 Nm. 



С този двигател версия седан на Mondeo ускорява от място до 100 км/час за 7.9 секунди (комби версията за 8.2), а максималната му скорост е 232 км/час (комби версията с 5 км/час по-ниско). За сто км път Mondeo с EcoBoost изразходва средно 7.7 литра бензин, а равнището на вредните емисии от CO2 е 179 г/км. 

Скоро ще се появи и версия на Mondeo с двулитров дизелов двигател, който ще има мощност 160 к.с. Той ще работи в комбинация с роботизирана скоростна кутия с два съединителя. 



Наред с това, на европейските пазари ще се появи нова версия на Mondeo наречена S Edition. При нея разликите ще идват от спортното окачване, новите и по-агресивни брони, джантите с размер 18 цола, бутонът за стартиране и спиране на двигателя, карбоновите детайли от интериора и централната конзола лакирана с „лак за роял”. 

Цената на Mondeo EcoBoost в Холандия е 37 251 евро, а на версията с новия дизелов двигател е 36 581 евро. 

Вече е известно, че модернизиран Ford Mondeo ще се появи в Европа тази есен, като ще се различава от сега актуалния модел с нова предна част (различна предна броня, променена радиаторна решетка и променена секция на фаровете за мъгла), както и с дребни промени в задната част и интериора.
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Малко не си прав за окачването на Форд след 2001-2002 година. Точно пък там забележките са много малко, в сравнение с други марки. Дори скоро АБ писаха за Fusion, че и след 7 години окачването няма никакви проблеми. Виж, ако се хванеш за електриката, може и да намериш някои проблеми - изгорели крушки, скапващи се навигационни системи. Ако погледнеш и качеството на материалите + сглобката, пак може да откриеш нещо хлабаво, тракащо и недобре смазано при производството в завода.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Moje da smenish nqkoe remyche , nakaldki ..normalnite neshta .. moje da imash problem pri elektornikata....no okachvaneto na C class e prosto jelqzno ...
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Da be , zatova vyv vsi4ki statistiki ot testove ako gi sledish ... shte vidish 4e C class e nomer 1 v middle class ... ima po-bezproblemno okachvane ot E i S klasa... Taka e i pri BMW primerno ... 3-ta e po-nagore kato zdravina ot 5-a i 7-a seriq ..Prosto po-komfotnata voziq oznachava po-meko i 4uplivo okachvane ..poveche poddryjka....Ako Ford nqkoa ima po-zdravo okachvane ot Merz ela mi se obadi..Az lichno sym testval prez godinite C klass 2003 g. - veche e na 300 hil.i neshto km i nqma problem
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Az si misla che Ctkata dori ne e i za prestij S-class,E-class da no Cetkata e avtomobil az srednata nemska klasa :)) I kato se spomena po-dolo izbshto ne si zaslujava parite nito kachestvote e tolkova veliko da ne govorim che dizaina i kmoforta i sa otvratitelni i dori po-obiknovenni koli ia zasramvat a tova mondeo e kadee kade poveche...i koito spmena che otvatre e palne bolkuk po dobe da se kaci i da go vidi a ne samo da chete nikavi malumni reklamni brushuri v AutoBild....:))
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    С-класата с аналогична мощност (С230, 203 коня) има среден разход 9.3.Литър и половина в полза на Мондеото.Динамичните характреристики също са в негова полза.
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    За 203 коня бензин автоматик в кола 4.80, 1.6 тона, разход под 8 среден е страхотно постижение.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не съм сравнявал разходите на бензин в този клас, но 7.7 на сто е по-скоро средна хубост. Така ли е? Като се сложи стандартният литър, литър и половина отгоре, се получава малко страшничко число от над 9 литра на 100/км. Все пак, това е 0,2 литра по-малко от 2 литровия мотор със 145 конски сили и 1.6 литра по-малко от 2.5 литровия турбомотор с 220 к.с. при ST . Ускорението е с 4 десети от секундата по-бавно, максималната скорост с 12 км/ч по-ниска а въртящият момент - с 20 Nm по-малко. Прилични показатели. Я да видим какво пише сега в TuV Report 2009, Mondeo е на 52 място при 2-3 годишните автомобили при средна навъртяни километри 74 000, а Mercedes C-class е на 67 място с 54 000 километра. Това ясно показва, за какво се ползва Мондео служебен автомобил. А какво се казва за служебният автомобил? Че е най-икономичен. Даваш газ, не го жалиш, а той не ти гълта и цент за гориво. Въпреки това Мондео показва по-малко дефекти от C-класата като цяло. А тук дори се има предвид и старото Мондео, което е произвеждано преди 2007 година.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До цецо ( преди 15 години )
    Кое му е железното на Мерцедес C Класата, това,че му смениха спирачните апарати заради пукнатини в материала или за това, че му се пълнеше багажника с вода? Германците могат и на 300000км. тест да го върнат, но той още за 100000км. е дал дефекти, неподхождащи на цените, на които се продава. Тойота произвежда най-здравите коли. В същите 100000км. тестове на авт-билд Аурис за 100000км. му смениха само 2 крушки на фаровете. Това е железна кола.
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Roni ( преди 15 години )
    Определено новото Мондео (вече не е толкова ново) е успешен автомобил. Аз лично имам такъв от 2г. и нямам никакви оплаквания. Колата е надеждна, комфортна, икономична (извънградско 5 - 5.5),красива и тн. Има си своите дребни кусури, но като цяло, лично за мен е по-добрия избор от С-клас или А4. Разбирасе това е лично мнение и може да го приеме човек , който не греда колите само на картинки и по ТВ-то. Относно двигателите за фейс-лифта, определено новия бензинов мотор ще бъде много добър избор.
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    хех ( преди 15 години )
    За парите на Мерцедеса ще си вземеш поне два Форда. И тези приказки, че едва ще те докара до 100 000 км ги разправяй на баба си! Карал съм много нови коли, поне до 200 000 не ги усещат километрите, каквато и да е марка. Мерцедес не е лошо, но трябва да се бръкнеш дълбоко и умножението на цената трябва да ти понася и да намираш смисъл да даваш пари за имидж и в малка степен за качество, защото статистиката казва, че разликата в качеството на премиум марките и обикновените марки е минимална!