IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h

От началото на следващата година европейските фенове на луксозния японски Lexus ще дочакат на пазара новия компактен хечбек СТ200h.

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h
Автомобилът от ниската средна класа ще бъде сред най-сигурните в своя клас. Lexus показа пред серийната версия на новия CT200h преди няколко седмици в Женева. 



Макар на европейските пазари да се продават относително малко бройки на Lexus (през миналата година в Европа са продадени 27 000 броя от японската марка, докато в САЩ са реализирани 200 000), новият модел Lexus CT200h е създаден най-вече за Европа. 



Това ще бъде най-малкият модел на марката в цялата й 25 годишна история. Двигателят е редови, бензинов, четирицилиндров с обем 1.8 литра и променливо отваряне на клапаните (VVT-i), който ще бъде допълван от синхронен електромотор. Засега акумулаторите ще бъдат никелови (NiMH). 



Като цяло това е системата Lexus Hybrid Drive, но от фирмата все още не дават пълните й характеристики. Все пак е известен един важен факт - CT 200h е по-скоро от така наречените full-hybrids, защото е способен да се движи и само с електроенергия, макар и за много кратко – около2 км със скорост до 45 км/час. Системата Lexus Hybrid Drive може да работи на три режима: Eco, Normal и Sport. 



CT 200h е със задвижване на предните колела, скоростната кутия е E-CVT. Разстоянието между осите е 2600 mm, a следата е 1525 mm. Моделът, (включително и платформата), е изцяло нов и не е създаден на базата на нито един предходен. Отпред окачването е McPherson, отзад са двойни рамене. Джантите са с размер 17 цола. 



От Lexus казват, че ударението при този автомобил е върху безопасността. Още в стандартната си версия CT200h ще има не само обичайните предпазни въздушни възглавници (челни, странични и за главата), но също и за колената на водача и пътника до него. 



За първи път в автомобил от този клас (ниска средна класа) ще видим адаптиращ се cruise control, поддържащ определено разстояние от намаляващ скоростта си автомобил, движещ се отпред. Съвместно с него ще работи и така наречената система pre-crash system, която се задейства при неизбежен удар. 



Външните размери на новия Lexus са: – дължина 4320, широчина 1765 и височина 1430 мм. Продажбите в Европа започват в началото на 2011, като Lexus разчита именно на новия си модел за да повиши продажбите през 2011 със 70 до 100% в сравнение с тази година. 


0 от 500
  • #33
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дано умре гаджето ти/жена ти!
  • #32
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Filibe ( преди 15 години )
    Ама на теб само хомосексуалисти са ти в главата? Кои за каквото си мисли. А това тяхното е свръхнахалство и селяния. И се нарича флеим. Те са едни ***.
  • #31
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Всеки ще пише където си иска и колкото пъти си иска! Ти какъв си? Хомосексуалист, гей, обратен или ******ст ??? Като не искаш да им виждаш коментарите просто не ги чети.
  • #30
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Filibe ( преди 15 години )
    Съветвам потребителите Triforce и Ford Fiesta да престанат да пишат под всяка новина. Омръзна ми от коментарите на тези прости селяни. Ако не спрат, ще им направя голям проблем.
  • #29
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Filibe ( преди 15 години )
    Трифорс е селянин, затова е такъв ***.
  • #28
    16 rate up comment 5 rate down comment
    САВАТА до Анонимен ( преди 15 години )
    Да колега,затова се махнах-срам ме е отхората,само връзкари има там без уважениекъм клиента!...Но електрониката наистина е калпава през последните 2 г.!Ако си взел втора употреба от старите модели Тойота-добри са,но новите идваха постоянно 24часа на денонощието -нищо им няма,а стоят МЪРТВИ за месец заради електрониката!
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    На ( преди 15 години )
    И вярно, че се сменяха гаранционно, ама на теб кеф ли ще ти е на 15000 да ти цепят двигателя-не нали,и това на всичко що е 1.6 и 1.8 VVT-I.За дюзи на дизели няма да ти приказвам, че са като консуматив,ама това сигурно си е от наща нафта де.Айде няма да драскам повече,и да не кажеш че не харесвам тойота-не е така, но не ме кефят тея митове за здравината.
  • #26
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Ha ( преди 15 години )
    Пич, работил съм в сервиз на тойота, и това за здравите коли го забрави.Изреждам:Смяна сегменти на 15 000, смяна спирачни дискове на 10 000(кривят се като кашкавалени), тампони на носачите(задни през ден),смяна на фарове щото се пълнят с вода,смяна на компютри(корола)щото не пали.И това с неискането да запали беше точно когато вървеше рекламата-ти виждал ли си тойота да не пали, голям смях нали.И още стотици дребни, и не толкова дребни фабрични дефекти.Това се сетих на прма виста.
  • #25
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Човек, прочти това и го запомни - МНОГО ЩЯХ ДА СЕ РАДВАМ, АКО НЯМАХ ТОЙОТА! Колата излезна 34 400 от Тойота Венци - Габрово. Обади им се и питай дали имат продадена кола в Казанлък с ММТ кутия 2006-та година на 19-ти Декември. Всъщност защо не си *** майката?
  • #24
    6 rate up comment 8 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    i az sum suglasen,interiora e dosta priqten