IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h

От началото на следващата година европейските фенове на луксозния японски Lexus ще дочакат на пазара новия компактен хечбек СТ200h.

Lexus ще атакува Европа с новия CT200h
Автомобилът от ниската средна класа ще бъде сред най-сигурните в своя клас. Lexus показа пред серийната версия на новия CT200h преди няколко седмици в Женева. 



Макар на европейските пазари да се продават относително малко бройки на Lexus (през миналата година в Европа са продадени 27 000 броя от японската марка, докато в САЩ са реализирани 200 000), новият модел Lexus CT200h е създаден най-вече за Европа. 



Това ще бъде най-малкият модел на марката в цялата й 25 годишна история. Двигателят е редови, бензинов, четирицилиндров с обем 1.8 литра и променливо отваряне на клапаните (VVT-i), който ще бъде допълван от синхронен електромотор. Засега акумулаторите ще бъдат никелови (NiMH). 



Като цяло това е системата Lexus Hybrid Drive, но от фирмата все още не дават пълните й характеристики. Все пак е известен един важен факт - CT 200h е по-скоро от така наречените full-hybrids, защото е способен да се движи и само с електроенергия, макар и за много кратко – около2 км със скорост до 45 км/час. Системата Lexus Hybrid Drive може да работи на три режима: Eco, Normal и Sport. 



CT 200h е със задвижване на предните колела, скоростната кутия е E-CVT. Разстоянието между осите е 2600 mm, a следата е 1525 mm. Моделът, (включително и платформата), е изцяло нов и не е създаден на базата на нито един предходен. Отпред окачването е McPherson, отзад са двойни рамене. Джантите са с размер 17 цола. 



От Lexus казват, че ударението при този автомобил е върху безопасността. Още в стандартната си версия CT200h ще има не само обичайните предпазни въздушни възглавници (челни, странични и за главата), но също и за колената на водача и пътника до него. 



За първи път в автомобил от този клас (ниска средна класа) ще видим адаптиращ се cruise control, поддържащ определено разстояние от намаляващ скоростта си автомобил, движещ се отпред. Съвместно с него ще работи и така наречената система pre-crash system, която се задейства при неизбежен удар. 



Външните размери на новия Lexus са: – дължина 4320, широчина 1765 и височина 1430 мм. Продажбите в Европа започват в началото на 2011, като Lexus разчита именно на новия си модел за да повиши продажбите през 2011 със 70 до 100% в сравнение с тази година. 


0 от 500
  • #23
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    interiora e prosto unikalen
  • #22
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Se ( преди 15 години )
    Няма за какво да те е яд,защото ... ти нямаш тойота.
  • #21
    15 rate up comment 3 rate down comment
    САВАТА до LEXUS-Аз ( преди 15 години )
    Няма да хабя енергия да ви кажа одкъде знам!Бемислен спор...Ще го организирамесамо ако пожелаете!Тогава за ръчичка ще ви заведя да се уверите от механиците на ТОЙОТА-ИСТОК и да се кротнете!....Ми това е,дотогава си говорете каквото ви душа иска,но то сие за"радумка"и не е актуално,защото истината е една,а сладките приказки други....Но за това е форума:всеки даси каже-"КАКВОТО ЗНАЕ И НЕЗНАЕ"....Triforce е черпил от извора и знае!Ти LEXUS винаги ще си ядосан,ФЕН -без факти,за яд си е.....
  • #20
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз съм в опозиция, защото ме е яд, че я купих тая кола. Ако бях купил Фолкщайген и правеше проблеми, и него щях да плюя. Да си чул да плюя Хонда? Колко проблемни Хонди си виждал? Аз май не съм виждал :)
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Lexus Is200 ( преди 15 години )
    Zverska kola samo deto e s predno deeeeba....Ne 4e 6tqh da si q kupq ako e sus zadno de :)Ina4e za takiva problemi deto pi6ete vsi4ki deto qponcite iamli ......zabravqte 4e tova moje i da proizvedeno ot toyoto ,no vse pak e PREMIUM BRAND
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    i kvo ( преди 15 години )
    subaru impreza
  • #17
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    Савата пише тотални глупости.Нагласял бил седалката...Изобщо не е пипвал модела явно.аколкото до Triforce ще кажа,че участва активно във всички теми и както винаги плюе неподготвен.Това,че харесвате немски , френски или италиансли коли няма лошо.Ама защо трябва вечно да сте в опозиция и то ненужно?
  • #16
    10 rate up comment 8 rate down comment
    danzka ( преди 15 години )
    Не мога да се съглася с теб. От 2 години карам много различни служебни Тойоти да ти кажа нямат никакви проблеми.
  • #15
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Абе човек, ти ненормален ли си? ОТ небето ли падна? Как Тойота няма да имат проблеми с електрониката? Отиди питай кой да е майстор, че имат проблеми с тоците. То си е доказано от край време. Аз даже се надявах, че важи само за по-старите и си купих нова, ама за нещастие и аз пострадах. Иначе за Мерцедес и Пежо си прав. При Ауди нещата са дреболии - т.е. разваля се нещо, което не те оставя на пътя и можеш да продължиш (от собственик на Ауди го чух). Ту фарче гръмнало, ту някой мигач...
  • #14
    6 rate up comment 12 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Хей, савата, ти като те чета си доста заблуден, но като лаеш толкова я ни цитирай кои модели на Тойота имат проблеми с електрониката? Това да не ти е Пежо или Мерцедес??? Японци проблеми с електрониката нямат, ходи ги гледай тия проблеми при Ауди , Мерцедес и Пежо, а не при тия, които са с 20 години пред тях в сложните авангардни хибридни системи. И не пиши повече неверни простотии, ако е възможно, защото почваш да ми лазиш по нервите.