IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият VW Sharan - по-евтин от стария

Обявиха цените на новото поколение на немското MPV.

Новият VW Sharan - по-евтин от стария
От VW съобщиха, че вече приемат поръчки за новия Sharan. Интересното в случая е, че новата версия на возилото се предлага на по-ниски цени от тези на стария модел.

Базовата версия на VW Sharan(Trendline), която се оборудва с 1.4-литров TSI двигател и предлага 150 к.с. струва точно €28,875 в Германия. Това е с €2,475 по-никса цена от тази на базовата версия на вече стария Sharan.

При дизелът нещата са сходни. Версията Trendline оборудвана с 2.0-литров TDI агрегат се предлага на цена с около €1,900 по-ниска от тази на предходната генрация или точно €30,950.

По-късно през тази година ще бъдат налични още две версии на VW Sharan - дизел със 170 к.с. и бензин с респектиращите 200 коня. Към тях ще се предлага задвижване на четирите колела и DSG трансмисия.
0 от 500
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Boril Krysev ( преди 15 години )
    za tova Galaxy nmgat da go remontirat vyv Ford ,a gi prashtat vyv Volkswagen,zashtoto VW ima da goni FORD(da si gord)
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ако не си забеляза, аз пиша почти само в теми, които пряко или косвено са свързани с Форд. Теми за Ауди например, посещавам рядко. Тая тема е малко или много свързана с Форд и СЕАТ, защото VW най-сетне намериха заместник на тризнака от миналото. Логично е да се съпоставят моделите на бившите съюзници и да се види, кой по какъв път е тръгнал.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Братле, отлично зная в кой клас е Зафира. Ако забеляза, давам пример с това, че една добре оборудвана Зафира с топ дизелов мотор, е на цената на един Galaxy с най-модерния дизелов мотор на Форд. За сметка на това и Форд и VW са един размер по-големи от Зафира. Написах това в отговор на преден пост, в който се твърдеше, че за 40 000 лева се купува конкуренцията, фрашкана с екстри. Надявам се да съм бил ясен. Някои хора не четат всичко, а само в началото и края.
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Сигурно ще е на добър, едва ли изключителен автомобил на обичайното компетентно за VW ниво. Добре, че го смениха след 15 години служба. Стария модел беше тотално неактуален, особено откъм безопасност, също и известен с ненадеждност, особено в началото.Новият е по-евтин е, защото има мнгооого да наваксва и да гони лидера по продажби в Европа Ford Galaxy.
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Аааа, това новият модел ли е?.... Аз си помислих, че е старият
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    IMAM 4USTWOTO,4E KAKWOTO I DA STANE WINAGI W TWOQ KOMENTAR IZPAKWA6 FORD.IMAM 4USTWOTO,4E W SKORO WREME 6E IZKARA6 TAKA,4E FORDOWETE SA PO-LUXOZNI OT ROLS ROYCE I PO-SPORTNI OT FERRARI.I DA TI NAPOMNQ,4E ZAFIRATA E W KLASA NA C-MAX,NE NA GALAXY,NO KARAI PROSTENO TI E ;)
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    евала..
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    the fan ( преди 15 години )
    От около 30 000 км карам Сеат Алхамбра 1.9 ТДИ за сега само добри думи мога да кажа. като единствен недостатък отчитам дървените седалки, можеха да ги направят една идея по енергомимчни и меки, но..... това е лек минус.
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Защо обвиняваш Сеат и Форд за несполуките на трите вана-близнака? Техниката бе на Фолксваген, не на Форд или СЕАТ! Форд чисто и просто дадоха пари на Фолксваген, за да имат и те ван.Разработката бе некадърна, не заводът в Португалия!
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Дай пример, че нещо се сещам само за Галакси и неговите 53 000 лева за 2.0 TDCI със 163 к.с., които не са лукс, според новите проекти на правителството. И не ми казвай, че Зафира и Грандсеник са конкуренти. Дори Зафира почва от 50 000 лева за Cosmo и дизеловият мотор от 150 к.с.Сори, ама бих предпочел Galaksy с по-голяма мощност, повече място и почти същата цена. Sharan се вмества в тая ценова категория, защото съм сигурен, че в BG ще се пшродава на по-ниска цена.