IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият VW Sharan - по-евтин от стария

Обявиха цените на новото поколение на немското MPV.

Новият VW Sharan - по-евтин от стария
От VW съобщиха, че вече приемат поръчки за новия Sharan. Интересното в случая е, че новата версия на возилото се предлага на по-ниски цени от тези на стария модел.

Базовата версия на VW Sharan(Trendline), която се оборудва с 1.4-литров TSI двигател и предлага 150 к.с. струва точно €28,875 в Германия. Това е с €2,475 по-никса цена от тази на базовата версия на вече стария Sharan.

При дизелът нещата са сходни. Версията Trendline оборудвана с 2.0-литров TDI агрегат се предлага на цена с около €1,900 по-ниска от тази на предходната генрация или точно €30,950.

По-късно през тази година ще бъдат налични още две версии на VW Sharan - дизел със 170 к.с. и бензин с респектиращите 200 коня. Към тях ще се предлага задвижване на четирите колела и DSG трансмисия.
0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Името на автомобила не идва от рибата. Както името на модела "Туарег" идва от едноименното племе живеещо в Сахара, така и името на този миниван.http://en.wikipedia.org/wiki/Shahran Koeто като изговор е нещо подобно на "шахран", но се изговаря масово като "шаран".Ако е трябвало да се изпише като рибата, на немски е karpfen, на английски e carp, на испански е carpa ...
  • #8
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Името на модела говори достатъчно. А и с по-ниски цени, вероятно повече шарани ще се намерят :)
  • #7
    7 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Погледни цените в германия. Те са доста по-високи от България. Първо, заради големите данъци и второ, защото са оборудвани по-богато от базовите версии, предлагани тук. Това е нормална цена. За сметка на това, германците винаги карат по пътища без дупки, покрити с качествен асфалт.
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А някой запитва ли се, защо е по-евтин? Вероятно Фолксваген се надява с тоя модел да продаде повече бройки, като по този начин да намали разходите за производство. Още повече, че всичко вече е унифицирано със старите модели. Предния модел бе некачествен и бе на пазара 14 години. Няма как в края на живота си да не е с по-висока цена, след като разходите му за производство са по-големи от тия на останалите модели. Готина машинка, без технически иновации. Това понякога се търси.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Да не говорим, че могат да се сравняват коли само ако са от един клас. Хечбек и семеен миниван са два коренно различни типа автомобили.
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Колата е различна от Голф и няма база за сравнение, освен някои дизайнерски похвати.
  • #3
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Ивона ( преди 15 години )
    Mного ми е интересно!Тук винаги пишат 100%-ви ***!
  • #2
    20 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 15 години )
    55 000 лева стартова цена за ван на базата на Голф! Тези ме утрепаха! Реално този автомобил сигурно заформя 65 000 лева с някоя-друга екстра и вървящ двигател. Това е стартовата цена на Мерцедес Е клас, два класа нагоре от Голф! Светът е пълен с ***! Къде е ФВ, къде е Мерцедес. Евтина марка и луксозна марка.
  • #1
    15 rate up comment 8 rate down comment
    крис ( преди 15 години )
    по-евтин от стария и вероятно по некачествен