Знайно е, че дилърите в България се опитват да реализират печалби чрез големи надценки и ПРЕскъпи резеврни части - път нагоре няма да има, докато не си намалят процента - на фона на 5 милиона българи на прага на бедността няма да имат продажби, независимо какво се говори за данъци и т.н. Иначе чудесно интервю.
пладнешки грабеж навсякъде и от произдводители и от държава. като гледам нашите пътища в момента мисля да изчакам с покупката, то няма смисъл, кво да я взема и да почна да се ядосвам. Само танк може да издържи в БГ.
велико. Почти навсякъде парктроника се продава от 80 до 100лв и всеки може да си сложи, няма голяма философия. А производителя го продава 800-900лв. При това при него има масово производство и цената на която взима тези системи сигурно е нищожна.
не мисля че цените при нас и тези в останалите държави са еднакви. и както каза колегата 30% печалба за производителя е твърде много. В крайна сметка дори да имаш пари и да решиш да си вземеш нова кола като отидеш на място се съобразяваш пак с това КОЕТО ИМА НАЛИЧНО, иначе те карат да чакаш от 3 до 6 месеца. И като вземеш наличната кола тя се оказва с ръждиви спирачни дискове понеже седяла кой знае колко време някъде си. И ми говорят за измислените им екстри, мислят си че парктроника е нещо
30% е дилърската комисионна за един автомобил. Време е дилърите да намалят печалбите си ,щото ще изгонят и последния си крлиент. А сега и с данък лукс всички двигатели на 5та серия включително и двулитровите ,ще бъдат с начислен данък "лукс"(или по старому акциз)отгоре ще му лепнат още ДДС и пак ще е една цифромания. Такова грабене направо не е истина.
Факт, че в Еропа цените на колите са еднакви или разликата е много малка! Как искаш една кола в Германия да струва 30 000 евро а в Бг 20 000 евро? Няма как да стане. Коя кола е красива е въпрос на вкус. Аз все още работя в бранша, продавам нови коли от 3 год. от бившата фирма на Ал. Миланов и знам, че в момента в БМВ можеш да получиш остъпка, която наистина си заслужава.
Тва за ДДС-то е някаква мечта май. В тая криза и ограбената ни държава никой няма да намали приходите от ДДС който е най-големия приход в бюджета. Има в момента обсъждане единствено да се махне тази абсурдна за БГ - 20%, почти навсякъде ДДС-то е по ниско.
Държавата не стимулира продажбата на нови коли, ама г-н Миланов, дилърите също.Вземете и вие пример от чужбина. Тука всички 'промоции' са измислени, било то за дрехи, коли, техника.А тая измислица BMW premium selection - като видя базовите и грозни бмв 1,Е90 и грозното х3 за 40-50-60 бона разбирам защо никой не ги купува. Имам чувството че цените там са като на нови коли.За тва и парка ви е пълен. Вижте Бова Карс са друго нещо, доста по нормални цени.А за бедното стандартно на БМВ ко да говорим
... ако го направят тук, 80% от автомобилите няма да имат платен данук, защото Бай Кольо с 20год. Опел Астра дизел (примерно) няма да има кинти да го плати, и ще я кара без да плаща нищо, и лев в хазната пак няма. В омагьосан кръг сме, от който незнам как ще излезем
БС преди години си вкараха голям автогол като изтърваха Сашо Миланов! В момента БМВ продават, около два пъти повече от Мерцедес. Интелигентен и мислещ човек и инервюто му е много добро!!! Но това, което той предлага няма да стане, държавата няма да махне ДДС за фирмените коли. Няма как да стане просто. В Бг няма и да има производство, защото се искат големи комисионни и хората бягат, а лошото е че промяна няма и да има. За данъка нямам думи, навсякъде се облага и по емисии, ако го направят тук..