имат точно определен марж, от който се формира печалбата им. Т.е. вносителите могат да намалят цените за своя сметка в рамките на този марж, но така намаляват печалбите си. В условията на сегашната криза всички разпродадоха складовите си наличности в повечето случаи на 0 печалба, а в някои дори и на загуба. Не си мислете, че дилърите в БГ се гушат много при положение, че правят същите инвестиции за шоуруми, сервизи, оборудване, обучения, персонал и т.н. като колегите си в западна европа, но имат
Вносителите на автомобили предлагат автомобилите по ценова листа, която в повечето случаи е определена от самите производители. Вносителите имат определена комисионна + бонуси, но не слагат собствени надценки, а имат то
Не искам да ставам адвокат на вносителите относно цените, но все пак. Някой замислял ли се, че за да има коли на склад те се закупуват от производителят? Нали се сещате за какви пари иде реч?! А инвестициите в шоруми, сервизи, оборудване, обучение на персонала? Няма как да се продава през 3-4% Макар, че в момента има и такива промоции, защото на вноситела му трябват свежи пари и е по-добре да продава и на нула! Друг е въпроса, че в много фими е пълна шуро-баджанащина и се губят много пари.
Това е пълна глупост за остъпките!!! В момента в Мерцедес МЛ е с 15%, Мазда 6 е ДДС, т.е. 20% при Тойота също, за някои модели на Мицубиши между 15-20%
Да прав си! Моя грешка! Но все пак това ме учудва доста и така да е. Германия, която се слави като най-големия пазар на автомобили в Европа и съм чел коментари , че едва ли не държи около 50% от пазара, а то какво се оказва ?!
Ако не си разбрал в цяла Европа ,включително Южна Америка дилърите свалиха с 30% цените на колите ,за да увеличат продажбите, някъде дори ако си купиш нова кола ,за парите на една кола ти даваха две. Тука такова нещо да си чул? Аз знам, че ако познаваш на човека ,човек тука от Ауди,БМВ и Мерцедес дилърите ти правели 9% отстъпка, но както казах трябва да познаваш точния човек ,за да получиш отстъпката, за редовите граждани без връзки цената е напомпана с една трета от заводската.
И веднага пример с Англия и Ауди А3 - цена 34,308 лева (по фиксинг Паунд към Лев на БНБ). България, същото - 41,045 - близо 7 хиляди лева повече - какво предлагат нашите дилъри за тези пари ? Коментарът е излишен ...