IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Александър Миланов: "Формите на регулация са примитивни"

Александър Миланов е изпълнителен директор на BMW България - вижте интервюто за Automedia.bg

Александър Миланов: "Формите на регулация са примитивни"
0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    имат точно определен марж, от който се формира печалбата им. Т.е. вносителите могат да намалят цените за своя сметка в рамките на този марж, но така намаляват печалбите си. В условията на сегашната криза всички разпродадоха складовите си наличности в повечето случаи на 0 печалба, а в някои дори и на загуба. Не си мислете, че дилърите в БГ се гушат много при положение, че правят същите инвестиции за шоуруми, сервизи, оборудване, обучения, персонал и т.н. като колегите си в западна европа, но имат
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    Вносителите на автомобили предлагат автомобилите по ценова листа, която в повечето случаи е определена от самите производители. Вносителите имат определена комисионна + бонуси, но не слагат собствени надценки, а имат то
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Не искам да ставам адвокат на вносителите относно цените, но все пак. Някой замислял ли се, че за да има коли на склад те се закупуват от производителят? Нали се сещате за какви пари иде реч?! А инвестициите в шоруми, сервизи, оборудване, обучение на персонала? Няма как да се продава през 3-4% Макар, че в момента има и такива промоции, защото на вноситела му трябват свежи пари и е по-добре да продава и на нула! Друг е въпроса, че в много фими е пълна шуро-баджанащина и се губят много пари.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Това е пълна глупост за остъпките!!! В момента в Мерцедес МЛ е с 15%, Мазда 6 е ДДС, т.е. 20% при Тойота също, за някои модели на Мицубиши между 15-20%
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Jelqzko ( преди 15 години )
    Да прав си! Моя грешка! Но все пак това ме учудва доста и така да е. Германия, която се слави като най-големия пазар на автомобили в Европа и съм чел коментари , че едва ли не държи около 50% от пазара, а то какво се оказва ?!
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ако не си разбрал в цяла Европа ,включително Южна Америка дилърите свалиха с 30% цените на колите ,за да увеличат продажбите, някъде дори ако си купиш нова кола ,за парите на една кола ти даваха две. Тука такова нещо да си чул? Аз знам, че ако познаваш на човека ,човек тука от Ауди,БМВ и Мерцедес дилърите ти правели 9% отстъпка, но както казах трябва да познаваш точния човек ,за да получиш отстъпката, за редовите граждани без връзки цената е напомпана с една трета от заводската.
  • #17
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ivo ( преди 15 години )
    това е целия пазар на автомобили в ЕС, не е БМВ само
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Jelqzko ( преди 15 години )
    Какво ми направи най-голяма впечатление от таблицата на 2-ра страница - В Италия се продават повече БМВ-те от Германия и Франция ?!
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Да за Англия си прав, там цените на всички марки са надолу, но в останалата част на Европа са като у нас
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И веднага пример с Англия и Ауди А3 - цена 34,308 лева (по фиксинг Паунд към Лев на БНБ). България, същото - 41,045 - близо 7 хиляди лева повече - какво предлагат нашите дилъри за тези пари ? Коментарът е излишен ...