IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Александър Миланов: "Формите на регулация са примитивни"

Александър Миланов е изпълнителен директор на BMW България - вижте интервюто за Automedia.bg

Александър Миланов: "Формите на регулация са примитивни"
0 от 500
  • #33
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    Елементарна логика - щом веднъж може , със сигурност може отново .Ето защо избирането на най-лесния начин често се превръща в много сериозен проблем за разрешаване при бъдещите пазарни стратегии. Както някои отбеляза вече , цените се определят от производителите. За непросветените *** , драскащи простотии относно разликите в цените на НОВИ автомобили в България и Германия,ще дам един съвет - подгответе се преди да се изказвате ,като пълни профани!Има си ценови листи - свалете си и ги сравнете
  • #32
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    ...най-лесно се постигат преки резултати чрез шоково намаляване на цените. Това вече го видяхме, като водеща стратегия при БМВ в България, но тя донесе само временни резултати. Питам г-н Миланов : Ами сега? Ами след 1 година? Кой ще обясни на клиентите Ви ,че печалбите от продажба на автомобили са важни не само за оцеляването на дилърските комплекси ,но и допринасят за поддържане на работни места , плащат се данъци , такси, лихви и т.н. Нима сега сте освободени от тези разходи? Параграф 22!!!
  • #31
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    ...нека си припомним феномени от миналото ,като БМВ Х6 - "баничарка" 1+1 товарен, трансформиран. Относно формите на регулация едва ли можем да спорим , какви са. Ами запитайте се дали има сфера на икономиката в която да има съвременна форма на регулация. По тази тема може доста да се дискутира. За съжаление пазара е такъв, какъвто е и субектите на пазара се адаптират към него. Факт е , че правителството не помага на бизнеса , но и това е фактор от пазарната среда. Какви мерки се вземат тогава?..
  • #30
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 15 години )
    Както е видно цялата страница е посветена на марката чиито управител за България е г-н Миланов. Също така прозира и PR усилията на екипа на представителството в публикуваната статия.Браво господа. Това обаче поставя под съмнение обективния анализ на пазарната ситуация. Например относно забележката на г-н Миланов относно N1, не разбираме ,какво по-точно го притеснява? Всъщност това е факта ,че БМВ нямат подобна възможност за сертифициране.Но ако имаха безспорно биха се възползвали...
  • #29
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Миризмата ( преди 15 години )
    2005-2010 не ги искаш, щото точно тогава си го купил цитрона франчушки! То и аз да го бях купил все щях да искам забрава... ;))
  • #28
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Citroen C3 2003 ( преди 15 години )
    През 2001-2005 по-добре живееше народа просто и бизнесът и икономиката бележеха бурно развитие. Честно казано от 2005-2010 не искам да запомня абсолютно нищо. Гадни, противни годиниИнтересно ми е ако някога тръгна да си купувам нова кола каква ще избера.В последните години (след 2005-та) всички коли започнаха да си приличат. И точно това много ме отблъсква. Но може и тази мода да отмине.
  • #27
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Дидо ( преди 15 години )
    Като цяло си прав, но маржа на дилър в Бг и в Германия е различен. Също е и от значение, че у нас дилъра има ексклузивни права, а Германия не е така, това също има голямо значение!
  • #26
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    Момченцето от снимката е прав за някои неща и повече неправ за други! Например банките в БГ - това са най-рестриктивните и кризоподхранващи институции в бедното ни отечество.Сравнете лихвите по кредитите в съседна, уж "фалирала" Гърция - 4.5-5% и вижте нашите 12-14%!!Но момченцето не може много да протестира на тая тема - зер един от основните му клиенти Левон Хампарцумян - шефа на Булбанк е един от АПОЛОГЕТИТЕ за безобразно високите лихви в БГ!!
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Много точен коментар.А анонимните по-долу, както обикновено ръсят анонимни небивалици.
  • #24
    4 rate up comment 4 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    20 или повече пъти по-малък оборот. Тоест продават много пъти по-малко автомобили. Ще ви кажа също, че в момента всички дилъри в БГ много яко са го закъсали и се чудят как да вържат двата края. За да има някога реално по-ниски цени в БГ трябва да има голям оборот, за да могат дилърите да намалят собствените си маржове за сметка на оборота. В момента просто няма накъде да го намаляват. Продадоха си складовите наличности и няма да издържат ако работят с с много намален марж.