Елементарна логика - щом веднъж може , със сигурност може отново .Ето защо избирането на най-лесния начин често се превръща в много сериозен проблем за разрешаване при бъдещите пазарни стратегии. Както някои отбеляза вече , цените се определят от производителите. За непросветените *** , драскащи простотии относно разликите в цените на НОВИ автомобили в България и Германия,ще дам един съвет - подгответе се преди да се изказвате ,като пълни профани!Има си ценови листи - свалете си и ги сравнете
...най-лесно се постигат преки резултати чрез шоково намаляване на цените. Това вече го видяхме, като водеща стратегия при БМВ в България, но тя донесе само временни резултати. Питам г-н Миланов : Ами сега? Ами след 1 година? Кой ще обясни на клиентите Ви ,че печалбите от продажба на автомобили са важни не само за оцеляването на дилърските комплекси ,но и допринасят за поддържане на работни места , плащат се данъци , такси, лихви и т.н. Нима сега сте освободени от тези разходи? Параграф 22!!!
...нека си припомним феномени от миналото ,като БМВ Х6 - "баничарка" 1+1 товарен, трансформиран. Относно формите на регулация едва ли можем да спорим , какви са. Ами запитайте се дали има сфера на икономиката в която да има съвременна форма на регулация. По тази тема може доста да се дискутира. За съжаление пазара е такъв, какъвто е и субектите на пазара се адаптират към него. Факт е , че правителството не помага на бизнеса , но и това е фактор от пазарната среда. Какви мерки се вземат тогава?..
Както е видно цялата страница е посветена на марката чиито управител за България е г-н Миланов. Също така прозира и PR усилията на екипа на представителството в публикуваната статия.Браво господа. Това обаче поставя под съмнение обективния анализ на пазарната ситуация. Например относно забележката на г-н Миланов относно N1, не разбираме ,какво по-точно го притеснява? Всъщност това е факта ,че БМВ нямат подобна възможност за сертифициране.Но ако имаха безспорно биха се възползвали...
През 2001-2005 по-добре живееше народа просто и бизнесът и икономиката бележеха бурно развитие. Честно казано от 2005-2010 не искам да запомня абсолютно нищо. Гадни, противни годиниИнтересно ми е ако някога тръгна да си купувам нова кола каква ще избера.В последните години (след 2005-та) всички коли започнаха да си приличат. И точно това много ме отблъсква. Но може и тази мода да отмине.
Като цяло си прав, но маржа на дилър в Бг и в Германия е различен. Също е и от значение, че у нас дилъра има ексклузивни права, а Германия не е така, това също има голямо значение!
Момченцето от снимката е прав за някои неща и повече неправ за други! Например банките в БГ - това са най-рестриктивните и кризоподхранващи институции в бедното ни отечество.Сравнете лихвите по кредитите в съседна, уж "фалирала" Гърция - 4.5-5% и вижте нашите 12-14%!!Но момченцето не може много да протестира на тая тема - зер един от основните му клиенти Левон Хампарцумян - шефа на Булбанк е един от АПОЛОГЕТИТЕ за безобразно високите лихви в БГ!!
20 или повече пъти по-малък оборот. Тоест продават много пъти по-малко автомобили. Ще ви кажа също, че в момента всички дилъри в БГ много яко са го закъсали и се чудят как да вържат двата края. За да има някога реално по-ниски цени в БГ трябва да има голям оборот, за да могат дилърите да намалят собствените си маржове за сметка на оборота. В момента просто няма накъде да го намаляват. Продадоха си складовите наличности и няма да издържат ако работят с с много намален марж.