IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов високоефективен дизелов двигател при Mazda

Mazda ускорено разработва новите си дизелови двигатели, въпреки голямата популярност в Япония на хибридните системи с бензинов двигател и електромотор.

Нов високоефективен дизелов двигател при Mazda
От Mazda пуснаха ново семейство дизелови двигатели в края на миналата година, наречено Sky D. 



Тези двигатели са с двустепенна турбина, блок на двигателя характеризиращ се с ниско триене, система за директно впръскване на горивото и пиезоелектричен инженцион. 

Новият дизелов двигател Sky D ще видим серийно при новото поколение на Mazda 6, което ще бъде на пазара в началото на 2012 г. 

Според източници от Mazda, дизеловата версия на бъдещия съперник на Passat и Mondeo ще има вредни емисии от 105 г/км. 

Освен с новия двигател Sky D, бъдещата Mazda 6 ще бъде екипирана и със системата stop-start, ще има специална трансмисия с шест степени и технология за регенериране на енергията използвана от спирачките. 

В Mazda считат, че високоефективните бензинови и дизелови двигатели, комбинирани със съвременни технологии и олекотени конструкции, ще имат по-високо приложение през това десетилетие в сравнение с хибридите и електромобилите.
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    --- ( преди 15 години )
    Mоля,който не е запознат да не приказва глупости.Единствената мазда с фордов мотор е 121 от 90-тегодини(1.8 атмосферен дизел).Други немаздови двигатели са 1.4D и 1.6 D на мазда 2 и 3,който са на PSI.Мазда нямали собствен дизел!? Мазда си правят 2.0 кубиков дизел от 1985г.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Една поправка. Налягането е 2000, а не 200 бара. Такова е долу горе налягането при старите турбодизели. Може би имаш предвид 200 MPa, което се равнява на 2000 бара или около 2000 атмосфери.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Roberto ( преди 15 години )
    ако сравняваш това което представят Мазда и Хюндай в тази клас,корейците имат предимство http://***.car-addicts.com/concept-cars/hyundai-brings-at-geneva-i30-facelift-and-iflow-concept/ в същия този клас,на Псат и Мондео - 85 г/км СО2 и разход 3/100.
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    188 ( преди 15 години )
    Миналата седмица карах на тест-драйв Hyundai ix35 2.0 CRDi 184 hp дизел с компресор и турбина,изцяло алум. двигател и 3-то поколение Common rail (200 бара-8 впръсквания).В момента разхода е най-ниския от всички,вкл. Tiguan,Kouga,Citroen C-crosser и другите от същата серия Пежo и Mitsubishi.Mazda ще изкарат нещо по-добро ли?Не вярвам.Те имат това,което им дава Форд,респективно Пежо.Mazda отдавна не е голям играч.Тук са VW,BMW,Mercedes....
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе да ви кажа, да ни беха взели немците под крилото си, както след обединението взеха източна германия пък нищо, че всичко било мит и преклонение.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Немците с радост се освобождаваха от старите си коли, а ние сравнявайки ги с нашите Лади, Москвичи, Полски Фиати и Вартбурзи отново стигнахме до извода, че немското е най-добро. А и българина все се мери със съседа - когато съседа има Голф 2, то от глад ще мре, ама ще си купи Голф 3. Няма да си купи Рено, защото ще му се смеят. Естествено генерализирам, но общо взето така стоят нещата.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Стеротип. Това е отговорът.Корените на българското преклонение пред "немското" са още от началото на 20 век, когато Великите сили не ни обръщат внимание и единствено Германия търгува с нас. Тогава почти всичко вносно, което естествено е с по-добро качество от местното, заради неразвитата ни промишленост, е несмко. Съответно "немско" е синоним на модерно, драво, хубаво. И те така - хората знаят още от дядовците си, че хубавото е немско и немското е хубаво. В началото на 90те беше същото
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А защо Мазда да нямат собствен дизелов мотор, след като Субару направиха от нищото нещо, а Хонда дори спечели награди за най-добър дизел преди години? Не съм чел друга информация за тоя двигател на Мазда, но нищо чудно да е на базата на предходния модел. Форд вече направиха нещо подобно тая година, като модернизираха дизелите си. Едно не ми е ясно само. Защо германците хвалят френските дизели( PSA и Рено), а ние хвърляме помия върху тях!
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Европеец ( преди 15 години )
    Хаха, аз съм си О.К. Ако обичаш без квалификации! Едва ли си психиатър.
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    2втек ( преди 15 години )
    ...и парите като отидат в Европа от закупената от теб европейска кола ти кво намазваш.Пълни глупости пишеш.Всеки да си купува каквото му харесва пък било то японско,американско или европейско