
Четирите врати на откритата версия и липсата на „В” колонка изискват значително усилване на долната част на Panamera за да се постигне стабилност и сигурност.
Да се направи кабриолет с четири врати е доста рискована операция. В същото време стойността на развойната дейност е доста висока. Ако все пак се стигне до серийно прозиводство на подобен открит модел, това ще даде пазарно предимство на Porsche пред други луксозни марки.

Запазвайки архитектурата на автомобил с четири врати, откритата Panamera предлага същото пространство в интериора както купето с четири врати. Естествено багажникът най-вероятно ще бъде пожертван заради нуждата да се прибере някъде сгъваемия покрив. Най-вероятно покривът ще бъде платнен. Челното стъкло на откритата Panamera е по-високо и има допълнително укрепване в долната част при колонка „А”.


5