IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов модел на Alfa Romeo

Alfa Romeo ще покаже нов компактен роудстер, наречен 4C на ежегодния конкурс Concours d'Elegance, който се провежда през лятото в Pebble Beach, Калифорния.

Нов модел на Alfa Romeo
Новият автомобил няма да остане само прототип, а от Alfa Romeo съобщиха, че ще произведат къса серия от 5000 броя от него. 



Според информация на холандското издание Autoblog.nl, новият модел на Alfa ще бъде с четирицилиндров турбодвигател с мощност 250 к.с. Движението ще се предава към задните колела. 

От фирмата засега не съобщават какви са динамичните характеристики на този автомобил. Според експерти, бъдещата Alfa Romeo 4C ще бъде идеологически последовател на модела , който беше произвеждан като купе и като роудстер, в серия от по 500 броя за всяка версия. 

Цената на тези модели в Европа беше съответно, 165 000 евро и 185 000 евро. Според предварителна информация, новит роудстер ще струва значително по-малко, около 50 000 евро.
0 от 500
  • #58
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    5.2 FSI идва от ламбо галардо. Аз в предните си постове казах че от италианските превозни средства единствено Ферари, ламбо и мазерати са автмобили, другото е дизайн на колела. А щом си говорим за стабилност стига една дума - quattro. Погледни ламбо - и те са с 4х4. Аз не казвам че немските автомобили са най-добрите. Просто френските и италианските не могат да се сравняват с немските и японските. Факт. А предубедеността ми към италианските коли идва от това че карах 147 няколко месеца...
  • #57
    2 rate up comment 4 rate down comment
    it ( преди 15 години )
    но това е друго нещо. обикновено до това води кофти възпитание и лошо образование. П.П. имам богат опит с автомобии, но не като монтьор.:)))
  • #56
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Не оспорвам двигателите им, нито дизайна им (най-красивия), но една кола не е само двигател и дизайн. Тези коли (поне тези с които съм имал досег) са изключително нежни, окачването се разбива бързо по българските пътища, това че са с основно предно предаване, дори и на големите си модели говори за нисък клас. А тази ланча за която ми говориш (не съм се качвал в нея) и фиат мултипла са най-големите издънки на италианския дизайн и на дизайна като цяло :(
  • #55
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    R8.за задното си прав. но все пак алфа 159 е по стабилна от лидера в това БМВ. вероято си го чел в любимите ти немски списания, но те е срам да си признаеш.хем са хубави и хем не са толкова евтини. и както ти казах не се продават толкова малко. а специално нещата които съм ти написал аз не са голи думи, потърси сам. така ще се облагородиш повече. все пак и аз не съм учител. и ако забеляза не казвам в изказванията си че са най хубавите коли както и не нападам другите марки, нещо което ти правиш
  • #54
    3 rate up comment 1 rate down comment
    it ( преди 15 години )
    италианец, шеф на алфа ромео. те и за това колите от тази група със съдействието и на италиански дизайнери вече не приличат на самоделки. що се отнася до комфорт ако ти се падне да се повозиш в ланчиа тезис/ автомобил със спорен външен вид/ ела да си поговорим пак за комфорт. а пък A8 и S са от класа на мазерати. хубаво е да я огледаш тази кола преди да споменаваш за скъпи коли и комфорт. сигурно ще пропусна нещо но не ми се занимава повече. само да провериш от къде идва бензиновия двигател на
  • #53
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Всеки знае за недозавиващото предно... Неслучайно във всички автомобилни спортове се използва задно или 4х4. Иначе анонимния, виж и името те е страх да си покажеш, не се прави на отворен пред компа. Защо след като италианските автомобили са хем хубави хем евтини се продават толкова малко? Дадох ви линкове, а вие ми говорите пак с голи думи недоказани...
  • #52
    6 rate up comment 1 rate down comment
    it ( преди 15 години )
    ама неприятно. вероятно знаеш 1.6 дизеловия мотор на БМВ за минито от къде идва? или пък на опел и сааб дизеловите мотори. предполагам си наясно кой и къде е направил 1я дизел с директно впръскване, а за комън рейл да си чул кой е създал. мулти еър говори ли ти нещо. за продажбите е хубаво да видиш как вървят в европа. погледни по специално фиат пунто. не отдавна беше най продавания автомобил в класа си в Европа. а знаеш ли кой е шефа на фолксваген. бившия нищо не разбираш от направата на коли
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    it ( преди 15 години )
    че да продължа. вероятно знаеш защо сеат са победили сега след 5 поредни години на победи за алфа 156. алфа спряха модела за подмяна. вероятно си карал алфа 159 и вече не се чудиш защо защо инженерите от БМВ "завиждат"/цитат от немско списание/ на алфа за държането и на пътя. е багажника и бил по малък от на Ауди А4. като започна да търгувам с картофи ще си взема такова. ще товари много.за държането на 159 с предно предаване сравнено с ауди а4 куатро има интересни статии. потърси.
  • #50
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какъв си ти бе *** за да ти отговаряме на твоя болен мозък Караи си луксозния немски параход с виртуална динамика и представа за лукс. Този тес е направен от самия АутоБилд , и ако поне малко можеш да свалиш капаците от очите си и да погледнеш в страни ще разбереш че имало и други автомобили. Толкова ви е промит мозъка че не се осещате вече и това го имате за нормално съществование. Не е нужно да си пишеш Ника в червено за да се открояваш след като с друго не можеш.
  • #49
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Добе, вярвай на каквото искаш. Аз вярвам на джоба си и на наблюденията си. Имам 60К км на Фиат Браво 98ма и знам колко дни не съм ходил на работа с кола. За три години знаеш ли колко дни? Нито един. Знам и колко дни колеги с Голфове и Пасати са идвали с автобуса.Но ми е все тази. Вече нямам намерение да карам 10 годишна кола. Стига ми да е добра в началото и до края на гаранцията. След това... някой друг ще му мисли :)