IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Финалистите за „Световен автомобил на годината”

На автомобилния салон в Женева, в четвъртък бяха обявени финалистите в надпреварата за „Световен автомобил на годината” (World Car of the Year).

Финалистите за „Световен автомобил на годината”
За най-добра кола на годината 2010 финалната тройка се състои от Mercedes-Benz E-Class, Toyota Prius и Volkswagen Polo



Беше определена и тройката автомобили кандидатстващи за титлата „Световен спортен автомобил”. В тази категория ще се борят Audi R8 V10, Ferrari California и Porsche 911 GT3



За най-добър „зелен автомобил” финалистите са Honda Insight, Toyota Prius и Volkswagen от серията BlueMotion (Golf, Passat, Polo). 



В категорията „Най-добър дизайн” финалистите са Chevrolet Camaro, Citroen C3 Picasso и Kia Soul

Журито на конкурса е съставено от 45 автомобилни журналисти от различни страни, които ще обявят победителите през април, по време на автомобилния салон в Ню Йорк. 



За последните две години победители бяха – Mazda2 през 2008 и VW Golf VI през миналата 2009 година.
0 от 500
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Съгласен съм, че за съжаление пного неща зависят от счетоводителите. Преди време се бях запознал с един тест-шофьор от Толиати. Човека ми разказваше колко въодушевени били конструкторите при създаването на първата Самара, всъщност, Спутник. Обаче като опряла работата до производство им казали, аааа, с нашите машини не мощем да направим тези извивки...на нашите матрици не можем да направим тези фарове....и т.н. и т.н. И започнали да дялат с теслата...
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    paulus ( преди 15 години )
    всеки се разпростира според чергата си. Всеки може да извади определена сума и да купи някаква кола, но по-важното е може ли да я поддържа. Ако е не е потенциален убиец.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пропускам много модели, защото списъка е безкраен...Аз, напремер, от тези, които съм карал, съм най-впечатлен от ЦЛ Карлсон. Ама мислиш ли, че някога ще мога да си го позволя...Имах щастието и в СЛР да седна, ама само да седна...половин щастие....
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    paulus ( преди 15 години )
    само курници се правят и то от всички за съжаление. Колите се правят от счетоводители, а те от инженери. И тук идва въпроса, защо да купиш нещо ново и проблемно, като може да караш това, което караш докато ти служи безпроблемно и да не си създаваш сам главоболия. Пропускаш 190, 126, 140, кубчетата.
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А като споменаваш удоволствие от шофиране, имах възможност да покарам едно СЛК 55 АМГ. Няма такъв кеф! много як мотор, качен на относително леко купе, с късо междуосие....Лудница!
  • #19
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ако ще се връщаме назад във времето, то със сигурност най-здравите модели не само на МБ, но въобще в автоисторията са 123 и 124. 123 е обявен за най-лошата инвестиция на МБ, защото от него се печелело само един път- при продажбата му...
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...круизъра са му конкуренция. Та на въпроса ти- бих си купил Ц-класа, защото е най-безпроблемен. Ако нещо конкретно те интересува- питай. Ще ти отговоря с удоволствие. Не искам да ти кажа каква кола имам, защото с нея ходя на работа, а не искам да се разчува кой съм аз. Японска е , но не от тия с проблемните газ-***. поздрави!
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    paulus ( преди 15 години )
    ако си карал 124 200 дизел, те разбирам. Но гамата с двигатели е богата и за всеки има по нещо, а и предлага качество. По важното е, че цена на обслужване мерца е като лада в сравнение с аудито и бмв-то. И да не забравяме, че мерца се обезценява в пъти по-бавно от гореизброените. Даже жената, където нищо не разбира от коли, казва че другите коли били пластмасови. Ако трябва да поддържаш мерц 250тд, бмв 2,5тдс и ауди 2,5тди, кое ли ще избереш?!
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...струват по над 3000 лв. единия...иначе са си зверове, особено тия с АМГ моторите, имаш чувството, че си в самолет... МЛ-а е много спорен автомобил. Има добри качества, но не превъзхожда с нищо конкуренцията си. И там проблеми с пневматиката на окачването. Г-класата е велик автомобил! Много грозна, но за офроуд е несравнима. Друг е въпроса, че в България много от Г-тата не са и помирисвали макадам. Окачването е стара разработка на Щаер, но е желязно. Единствено Ланд роувър и донякъде Ланд круи
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...ЕСП и е лудница. Иначе от при другите мотори, бензини и дизели, няма изявени слабости. Като цяло Ц-класата е най-безпроблемния модел. Е-класата също е добра, но при новата, 212, голям провал с дюзите при дизелите. Производство са на Делфи и са далеч от качеството на Бош. иначе е добър автомобил, защото идеята й е да вземе най-доброто от Ц- и С-класите. С-класите и ЦЛ-ите създават много проблеми с окачването, и пневматичните и хидравличните. често се налага да сменят амортисьори, а някои струв