IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Финалистите за „Световен автомобил на годината”

На автомобилния салон в Женева, в четвъртък бяха обявени финалистите в надпреварата за „Световен автомобил на годината” (World Car of the Year).

Финалистите за „Световен автомобил на годината”
За най-добра кола на годината 2010 финалната тройка се състои от Mercedes-Benz E-Class, Toyota Prius и Volkswagen Polo



Беше определена и тройката автомобили кандидатстващи за титлата „Световен спортен автомобил”. В тази категория ще се борят Audi R8 V10, Ferrari California и Porsche 911 GT3



За най-добър „зелен автомобил” финалистите са Honda Insight, Toyota Prius и Volkswagen от серията BlueMotion (Golf, Passat, Polo). 



В категорията „Най-добър дизайн” финалистите са Chevrolet Camaro, Citroen C3 Picasso и Kia Soul

Журито на конкурса е съставено от 45 автомобилни журналисти от различни страни, които ще обявят победителите през април, по време на автомобилния салон в Ню Йорк. 



За последните две години победители бяха – Mazda2 през 2008 и VW Golf VI през миналата 2009 година.
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ilis ( преди 15 години )
    razbiram te , no 6te moje6 li da mi pi6e6 na email ili skype da ti dam da ne zanimavame horata tyk ;)
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...добър, но ако не е обслужван навреме и с добро масло, както често се случва в България, са възможни проблеми. Когато подкарваш автомат, колата трябва да реагира на подаването на газ адекватно, без да се бави, без да приплъзва по нагорнища и без да има скокове и играене на оборотите. Когато я настъпиш на кикдаун, трябва бързо да отлепя напред, не да мисли по 2-3 секунди...Ръчните кутии са изключително здрави. Могат да изкарат по няколко коли...Автоматикът се обслужва на всеки 80 000км. В Балка
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    датчик, който може да ти създаде невъзможност за запалване е този на коляновия вал. Дефектиралите не са рядко явление. Цената на една дюза в БалканСтар е около 800лв. Същата, на Бош, но не в оригинална опаковка е около 450 лв. Аз май те понаплаших с тези редове....Трябва да знаеш, че ако този мотор пали студен без проблеми и след запалване и загряване няма тресене и странни шумове, значи е читав. За кутиите. Аз лично на втора ръка кола предпочитам ръчната. Автомата е петстепенен и по принцип е д
  • #31
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    При този проблем автмобилът пали пного трудно, защото пада налягането в целия рейл. Симптома се хваща с така наречените епруветки. На мястото на излишната нафта вкарваш в дюзите маркучета, на другия край на които има примерно сприцовки без буталата. Въртеш на стартер и през това време гледаш с каква скорост се пълнят спринцовките. Ако някоя се пълни значително по бързо от другите, значи дюзата е заминала. Не рядко трудното палене е следствие на дефектирел датчик на налягането на рейла. Друг...
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    илис ( преди 15 години )
    да ! :) аз също слушам много добри отзиви за 2.7 , а и разликата в разхода е бил минимален :) благодаря ти много , а и ако можеш пиши 1 емайл ilis***mail.bg да ми разкашеж малко повече , тъй като съм доста объркан :) :)
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До колегата ilis-Това е най-добрият дизел на МБ, заедно с 270цди, но Ц-етка с такъв мотор рядко се среща. Те принципно са едни и същи, раликата е само в броя на цилиндрите. На този мотор най-често дефектират дюзи, заради калпава нафта. Някои започват да пикаят, казано на монтьорски. Симптомите са неравномерна работа на мотора, по-остър шум при работа, тресене на мотора и много често яко изхвърляне на гъсти, сиво-черни пушеци. Друг проблем на тия дюзи може да бъде незадържане на излишното гориво.
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Като казах скучни, нямах предвид само 124-ките. Карал съм и Е200 бензин. Не говоря въобще за моторите. Самата кола е ми е скучна за управление и като возия. Може да е с "най-яката возия", но на мен тези неща просто не ми допадат :)
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Auto Maniac ( преди 15 години )
    mamkamu za6to nyama nito edno BMW ?????
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Auto Man ( преди 15 години )
    e gat
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ilis ( преди 15 години )
    Ще съм ти много благодарен , ако ми кажеш + и на ц220 цди 2001-2002 автомат и ръчка :) как е подръжката и при купуването й за какво да внимавам ;)