
Става ясно, че на базата на тази концепция ще бъде създаден и новия флагман на Opel/Vauxhall. Прототипът който ще видим в Женева ще демонстрира възможностите на Opel в областта на дизайна, аеродинамиката и технологиите.

Flextreme GT/E е с дълга и елегантна линия на покрива, по-нисък е със 190 мм в сравнение с Insignia, което помага аеродинамичният коефициент на колата да бъде само 0.22. Ниското съпротивление се постига за сметка на подвижни аеродинамични плоскости разположени отзад, от двете страни на задните светлини. Те заемат различна позиция при различна скорост на автомобила, като го правят отлично обтекаем.

Flextreme GT/E засега е само концепция. Предлага пространство в интериора подобно на това при Insignia, макар да е по-къс със 70 мм от нея. За сметка на това колесната база е доста разтеглена – 2900 мм при Flextreme срещу 2735mm при Insignia. Пакета от акумулатори е разположен пред задните колела.

Както споменахме, колата ще използва електромотора от Ampera, който е с мощност 158 к.с. и има максимален въртящ момент от 366 Nm.

Интересно е, че огромните колела с размер 21 цола са обути в гуми с размер само 195/45, това допринася за ниското им съпротивление. За зареждане на акумулаторите ще се използва двигател с вътрешно горене с обем 1.4 литра и мощност 70 к.с.

Само с електроенергия автомобилът ще изминава около 60 км, а когато се включи и бензиновия двигател за зареждане ще може да се изминават около 480 км. Средните вредни емисии ще са 40 г/км. Максималната скорост е 200 км/час, а ускорението от място до 100 км/час е за 9 секунди.

Все още няма дата за начало на серийно производство на Flextreme GT/E, но според Марк Адамс целта е да се даде представа за бъдещето. „Това не е просто полет на фантазията”, заяви Адамс.


1