IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Flextreme GT/E – първообраз на бъдещия флагман на Opel

Това е Opel Flextreme GT/E, футуристично купе с четири врати, което фирмата ще покаже в Женева в началото на март.

Flextreme GT/E – първообраз на бъдещия флагман на Opel
Автомобилът ще използва технологията на хибрида Ampera plug-in. Според дизайнера на автомобила, Марк Адамс, това ще бъде нов вид GT автомобил. 



Става ясно, че на базата на тази концепция ще бъде създаден и новия флагман на Opel/Vauxhall. Прототипът който ще видим в Женева ще демонстрира възможностите на Opel в областта на дизайна, аеродинамиката и технологиите. 



Flextreme GT/E е с дълга и елегантна линия на покрива, по-нисък е със 190 мм в сравнение с Insignia, което помага аеродинамичният коефициент на колата да бъде само 0.22. Ниското съпротивление се постига за сметка на подвижни аеродинамични плоскости разположени отзад, от двете страни на задните светлини. Те заемат различна позиция при различна скорост на автомобила, като го правят отлично обтекаем. 



Flextreme GT/E засега е само концепция. Предлага пространство в интериора подобно на това при Insignia, макар да е по-къс със 70 мм от нея. За сметка на това колесната база е доста разтеглена – 2900 мм при Flextreme срещу 2735mm при Insignia. Пакета от акумулатори е разположен пред задните колела. 



Както споменахме, колата ще използва електромотора от Ampera, който е с мощност 158 к.с. и има максимален въртящ момент от 366 Nm. 



Интересно е, че огромните колела с размер 21 цола са обути в гуми с размер само 195/45, това допринася за ниското им съпротивление. За зареждане на акумулаторите ще се използва двигател с вътрешно горене с обем 1.4 литра и мощност 70 к.с. 



Само с електроенергия автомобилът ще изминава около 60 км, а когато се включи и бензиновия двигател за зареждане ще може да се изминават около 480 км. Средните вредни емисии ще са 40 г/км. Максималната скорост е 200 км/час, а ускорението от място до 100 км/час е за 9 секунди. 



Все още няма дата за начало на серийно производство на Flextreme GT/E, но според Марк Адамс целта е да се даде представа за бъдещето. „Това не е просто полет на фантазията”, заяви Адамс.
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Значи все пак прие изказването ми погрешно ;) Просто исках да намекна, че нископрофилните гуми не винаги водят след себе си твърда возия. Така, че някои изказвания тук са неуместни, още повече, че новата Астра има най-добрата возия в класа си на тоя етап. Е, поне е така според журналистите. Нали не си мислиш, че карат само по гладки магистрали, когато тестват даден автомобил?
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 15 години )
    Юнак, качи се в некой OPEL, какъвто и да е от произвежданите до сега и му сложете най-големите джанти дето може да събере с най-нископрофилните гуми дето намерите и се повози по наште родни пътища. Остави ти ония от TopGear i разните такива, пътищата по които карат те немат връзка с наште, нема и да имат.. поне не и в близките 500 години сигурно.
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не приемайте изказването ми погрешно, но преди няколко месеца в списание "Топ Гиър" имаше статия за Поло и Фиеста. Там Джеймс Мей спомена следното: "...когато видях гумите на Форд-а, реших, че това ще е поредният триумф на модата над традиционната физика и возията ще е ужасна, но не е. Прекарах доста време в бръщолевене на тая ми теория, така че бях доста депресиран, когато разбрах, че години наред съм говорел пълни глупости" Изказването се отнасяше за нископрофилните гуми на Фиеста...
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    markoni70 ( преди 15 години )
    Харесвам Опел ама това отпред ми прилича на усмихнато прасе.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Е30 ( преди 15 години )
    хората говореха за возията а не как набира.все бързате да ругаете
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    X ( преди 15 години )
    Накрая като се появи на автоизложение няма да има нищо общо с тоя концепт, ама хайде...
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    st3fch0 ( преди 15 години )
    яко опелче.барво
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    tuning expert ( преди 15 години )
    от 195/60 минаваш на 195/65 и казваш,че е спортно,а?Спортна е на *** оная работа!Увеличаваш диаметъра и колата става по-тромава,това става,***!
  • #10
    2 rate up comment 5 rate down comment
    VlaDy ( преди 15 години )
    Hmmm qvno ot Opel dosta da se inspirirali ot koncepciqta na Citroen ot Paris 2006 - C-Metisse (think)
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    Абе и аз карам Астра Г и заводския размер е 195/60 иначе и аз я качвам на 65 и пак е леко "спортно"Иначе концепта не изглежда никак зле.А с този коефициент на съпротивление е доста добре. Едно време като излезе Калибрата беше колата с най-нисък коефициент на съпротивление в серийно производство.