IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Flextreme GT/E – първообраз на бъдещия флагман на Opel

Това е Opel Flextreme GT/E, футуристично купе с четири врати, което фирмата ще покаже в Женева в началото на март.

Flextreme GT/E – първообраз на бъдещия флагман на Opel
Автомобилът ще използва технологията на хибрида Ampera plug-in. Според дизайнера на автомобила, Марк Адамс, това ще бъде нов вид GT автомобил. 



Става ясно, че на базата на тази концепция ще бъде създаден и новия флагман на Opel/Vauxhall. Прототипът който ще видим в Женева ще демонстрира възможностите на Opel в областта на дизайна, аеродинамиката и технологиите. 



Flextreme GT/E е с дълга и елегантна линия на покрива, по-нисък е със 190 мм в сравнение с Insignia, което помага аеродинамичният коефициент на колата да бъде само 0.22. Ниското съпротивление се постига за сметка на подвижни аеродинамични плоскости разположени отзад, от двете страни на задните светлини. Те заемат различна позиция при различна скорост на автомобила, като го правят отлично обтекаем. 



Flextreme GT/E засега е само концепция. Предлага пространство в интериора подобно на това при Insignia, макар да е по-къс със 70 мм от нея. За сметка на това колесната база е доста разтеглена – 2900 мм при Flextreme срещу 2735mm при Insignia. Пакета от акумулатори е разположен пред задните колела. 



Както споменахме, колата ще използва електромотора от Ampera, който е с мощност 158 к.с. и има максимален въртящ момент от 366 Nm. 



Интересно е, че огромните колела с размер 21 цола са обути в гуми с размер само 195/45, това допринася за ниското им съпротивление. За зареждане на акумулаторите ще се използва двигател с вътрешно горене с обем 1.4 литра и мощност 70 к.с. 



Само с електроенергия автомобилът ще изминава около 60 км, а когато се включи и бензиновия двигател за зареждане ще може да се изминават около 480 км. Средните вредни емисии ще са 40 г/км. Максималната скорост е 200 км/час, а ускорението от място до 100 км/час е за 9 секунди. 



Все още няма дата за начало на серийно производство на Flextreme GT/E, но според Марк Адамс целта е да се даде представа за бъдещето. „Това не е просто полет на фантазията”, заяви Адамс.
0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Бат Сали ( преди 15 години )
    изглежда адски *** дори за концепцияхлопел яко издишат откъм идеисамо им дай да ползват бещо чуждо
  • #7
    2 rate up comment 11 rate down comment
    rodik ( преди 15 години )
    слаба ракия!Нагледахме се на концепти,а този даже не е изпипан.Кажи му Опел и не го обиждай повече
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    УАУ ;)
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    AL Fonsito ( преди 15 години )
    http://news.automedia.bg/read/7355.html Някой от линиите съвпадат но като цяло са доста различни.Но като цяло изглежда много добре тая концепция.
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Sound of Silence ( преди 15 години )
    Странно защо ми напомня на Citroen GT с усмивка на Peugeot.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Svilen75 ( преди 15 години )
    Има доста интересни дизайнерски решения. Повечето от тях едва ли ще видим в серийно производство, но мисля, че това е в стилизиран вид предницата (фарове и решетка) на следващото поколение опели. Ще е интересно да се види.
  • #2
    9 rate up comment 2 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 15 години )
    OPEL back to the game! :) Интересен дизайн, особено ми допадна формата от "птичи поглед", страшни линии, просто перфектно! Ама с такива дванти и гуми.. треа много сериозно да мислят окачването за да не се превърне колата в инкубатор за бъбречни заболявания.. Карам ASTRA G със заводски предписан размер на гуми и джанти (195/65 R15), stock-окачване.. и въпреки това вози доста "спортно"..
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ето това вече изглежда добре.