IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продажбите на Audi през януари скочиха с 39%

Наблюдаваме рязко покачване на продажбите на Audi на световните пазари през първия месец на годината.

Продажбите на Audi през януари скочиха с 39%
Ръстът от 39% на годишна база, се дължи главно на повишеното търсене на моделите А6 и А4 в Китай, както появата на двата нови модела - Q5 SUV и A5 Sportback



В специално изявление по повод резултатите от първия месец, шефът на фирмата за маркетинг и продажби Петер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer) заяви, че тази година фирмата ще постигне целта си – продажба на над 1 милион автомобили през 2010 година. 

През януари 2010 продажбите на Audi са се повишили спрямо януари 2009 с 39% в САЩ, с 23% в Европа (без Германия), с 9.3% в Германия и с над 100% в Китай.
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    4x4 ( преди 15 години )
    Така,така,те и през миналата година пускаха "новини" колко много продавали,направо рекорди,а на края като се тегли чертата и в МИНУС!Така,че който следи автоиндустрията е наясно с кьорфишеците на Audi и VW.В това им е силата,в изхвърлянките,не в правенето на свестни коли.Нищо ново под слънцето.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    Почети малко на тази тема. Всеки вид предаване си има предимства и недостатъци. Задното предаване може да поеме много повече мощност и въртящ момент от предното без това да се отрази на управляемостта. 4х4 има предимства при по-лошо сцепление, но пък тежи повече. Всичко зависи от условията и от характеристиките на трасето, но задното предаване се е доказало в много години с много победи и недей да казваш, че е за ***.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    (RWD) ( преди 15 години )
    Ти пък къде се изказа така неподготвен за задното. Сигурно Формула 1 е най-големия *** защото е със задно. Защо ли? Това, че масово правят коли с предно, заради по-ниската му цена, по-голямото пространство отзад и заради това, че е по-лесно предвидимо за средностатистическия некадърен шофьор в граничен режим, не значи, че задното е за ***. Помисли си защо 90% от състезателните автомобили са именно със задно предаване и това е било и много преди да се появят всевъзможните електронни системи.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Az ( преди 15 години )
    Твърде елементарно мислиш, че това е евтин автомобил шкода с емблема на Ауди и други ламарини. Не може да се опростяват така нещата. Колите имат 1 обща платформа и такива като тебе вече ги слагат на едно ниво. Само платформата може да им обща, но нищо друго.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ivan ( преди 15 години )
    Много малко са хората търсещи това качествно на автомобилите. Повечето включително и аз предпочитаме сигурност на пътя и приложимост в ежедневието. Едно Ауди с предно или с 4х4 го осигурява напълно. Задното е само да *** и това всеки го знае. Ако не са наблъскани с 1000 системи за сигурност колите със задно нестават за нищо.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Neutral ( преди 15 години )
    Склонен съм да се съглася с коментара по долу че САЩ тепърва преоткрива Ауди. Прилагам линк към статия на Car and Driver където Ауди А6 3.0Т категорично е класиран пред БМВ 535, Инфинити М45, Ягуар XF и Мерцедес Е350http://***.caranddriver.com/reviews/comparisons/09q3/2009_audi_a6_3.0t_vs._2009_bmw_535i_2009_infiniti_m45_2009_jaguar_xf_2010_m-b_e350-comparison_tests
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    последните няколко месеца проучвах каква немска кола да си купя (2-3 годишна). Ауди имат много добри цени но някакси и не може да се каже че са лоши автомобили но някакси няма емоция в тези коли или поне аз не изпитвам вълнение като я карам, така че реших да дам малко повече пари да си купя емоция със задно предаване въпреки проблемите през зимата.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Имам предвид, че е лесно да реализираш продажби като вземеш един готов, евтин автомобил, сложиш му друга марка, смениш ламарините и допълниш оборудването. Но това не е достатъчно за да се получи кола от друг пазарен сегмент. Ако беше достатъчно, значи всички клиенти на Мерцедес, БМВ и Ауди са абсолютни *** да плащат 2 или 3 пъти по-висока цена. А колко е изчислявана, не си мисли, че е по-различно, стандартен инженерен труд, както и в другите фирми, единствено цената на разработката пада.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Мисля че тази марка е много стилна и докосва сърцата на хората много силно. Харизмата на Ауди отдавна надмина МБ, а по мое мнение е доста по-близо до собствениците си и от БМВ. Факт е че и трите производителя са много качествени и добри, но като че ли Ауди усява да угоди, на все повече хора ;)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    В крайна сметка, това че базата е обща може да означава само едно - изчислявана е като за последно... Доста по-отговорно е да създадеш база за 3-4 модела отколкото да откриваш топлата вода за 1 модел. Принципно аз съм почитатен на Ауди, но ако съм честен и мен леко ме дразни факта, че част от частите на колата ми са ФВ, но от друга страна се радвам, защото виждам че това не ми дава минуси, а плюсове. И всъщност колко е общото между Шкода и Ауди-една платформа, кято всички дъвчат,а прблем не дава