IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продажбите на Audi през януари скочиха с 39%

Наблюдаваме рязко покачване на продажбите на Audi на световните пазари през първия месец на годината.

Продажбите на Audi през януари скочиха с 39%
Ръстът от 39% на годишна база, се дължи главно на повишеното търсене на моделите А6 и А4 в Китай, както появата на двата нови модела - Q5 SUV и A5 Sportback



В специално изявление по повод резултатите от първия месец, шефът на фирмата за маркетинг и продажби Петер Шварценбауер (Peter Schwarzenbauer) заяви, че тази година фирмата ще постигне целта си – продажба на над 1 милион автомобили през 2010 година. 

През януари 2010 продажбите на Audi са се повишили спрямо януари 2009 с 39% в САЩ, с 23% в Европа (без Германия), с 9.3% в Германия и с над 100% в Китай.
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Нямало как да се монтира кардан на Ф1. Ти уби коня с лопатата, господин неосъществен инженер, но настоящ сополанко. Тежестта е свалена ниско не заради задното предаване, а за стабилност и аеродинамика. С каквото и предаване да си е по-добре да си ниско. Моля да напишеш писмо на Мерцедес и БМВ и да ги открехнеш в каква голяма грешка са, че произвеждат коли със засно предаване. Ще ти се зарадват, може би не са забелязали всички свръх-умни неща, които ти знаеш :D
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    "Това е добър въпрос - иска ми се някой от сравняващите Ауди със Шкода да обясни какво е платформа..."Вземи стария Пасат, стария Супърб и старото А6, махни им емблемите, облепи стоповете, решетките и фаровете. После накарай 10 случайно подбрани човека да познаят кое е Шкода, кое Ауди и кое ФВ. Как мислиш, дали ще има някой късметлия, който ще познае :)
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    багериста с фадрома ( преди 15 години )
    долното ми писание беше в отговор на сливата недое*ана. не на алоснсо с когото съм напълно съгласен !
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    багериста с фадрома ( преди 15 години )
    ти си пълен балък и мислиш и другите за такива"луксозните модели" както казваш ти - да вземем МБ или БМВ на какво залагат в топ изпълненията си 4matik i X-drive що ли ? задното предаваене е чудесно - за писта - толкова !за рали 4х4за шофиране на нормален път - предно или 4х4 - това е истинатасамо че 4х4 е скъпо удоволстеие и който не може да го прави добре-не го предлага много много :)
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това е добър въпрос - иска ми се някой от сравняващите Ауди със Шкода да обясни какво е платформа...
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Ако всички карахме по писти на F1 и аз ше си взема задно. Казваш да се замислим защо ссъстезателните автомобили са със задно и отговора е простичък - защото са за състезание! И ай осъзнай се малко - това че по-голямата част от хората не обичат да дават газ в завоя и предпочитат да пътува сигурно не мисля че означава са некадърни... Аз лично дори мисля че некадърен е оня с БМВ-то дето в сериозен трафик дава каз и си върди *** в завоя... Не лек не се бъркай не всички искат да са състезатели!
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    Kakwo ozna4qva platforma?
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Освен това 4Х4 ще утежни конструкцията на Ф1 и ще повиши разхода а там всичко е изчислено до микрони, но за да се избегнат недостатъците на задното като поднасяня центъра на тежеста е свален почти до земята на моменти при състезание дори суркат асвалта и изкачат искри освен това Гумите са много широки. А и завоите са прекалено остри и там 4Х4 би недозавивало за това имат система за блокиране на предна лява и предна дясна гума по този начин колата може да опише пълен кръг около завоя .
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Алонсо ( преди 15 години )
    Това за задното са легенди. Когато преди време се обясняваше как задното дава по-голям комфорт и мекота на возене. Но вече има Айр матици ,въздушни адаптивни окачвания. 80% от марките в света са с предно и това е за по-голяма сигурност. А 4Х4 си е най-доброто в света във Ф1 не го ползват защото няма как да монтираш кардан на Ф1 щото кокпита е на 1см. от асвалта там двигателя е отзад и движението се предава към задните колела за това и има крила отпред ,за да притискат предницата. Но 4Х4 е най-до
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    При луксозните автомобили масово се използва задно предаване. Защо ли? По много причини. Двигателят вече съставлява по-малка част от теглото на колата, автомобилите са 3 обемни и задната ос не може да е много назад. И аз ще използвам думата, която завъртяхте - голям автомобил с предно предаване е пълен "***". В този смисъл Ауди нямат избор, налага се да използват куатро при големите си автомобили, без него те са трагедия. А предното ги радва защото могат да продават Шкоди с емблема на Ауди.