IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta е по-добра от Golf и Focus?

Alfa Romeo Giulietta ще бъде по-тиха и с по-добро поведение на пътя от VW Golf и ще има по-добра динамика от Ford Focus, заявяват нейните производители.

Alfa Romeo Giulietta е по-добра от Golf и Focus?
Изцяло новият хечбек с пет врати ще има официалната си премиера през идния месец в Женева. 



Giulietta ще е първият модел на Alfa, който ще използва новата компактна платформа на групата Fiat. В резултат на това от фирмата твърдят, че ще представят автомобил номер едно в своя клас, колата с най-добро поведение на пътя, най-точна кормилна система, най-добро съотношение между динамика и тегло, най-добър комфорт при пътуване и най-добре обезпечена безопасност на пътниците, казва Матео Бенедето (Matteo Benedetto), мениджър на проекта Giulietta. 

За да докажат това, инженерите на Alfa се позовават на възможностите на една от средните по мощност свои версии, автомобил с двигател MultiAir 1.4 с мощност 170 к.с. с превключване на скоростната кутия от две лостчета под волана. С цена подобна на тази на VW Golf, Giulietta ще бъде предлагана на пазара в Европа също в три степени на оборудване - Touring, Lusso и Veloce, както е и при Mito. 



Ще има и „гореща” версия „Зелена детелина” с двигател с обем 1.8 литра и мощност 235 к.с. На повечето европейски пазари автомобилът ще бъде през юли. Най-голямото предимство на Giulietta, според нейните създатели, е новата платформа. На нея се разчита много в цялата група Fiat-Chrysler, като ще бъде използвана при различни спортни автомобили, модели 4x4, седани и дори SUV модели. 



Шефът на Fiat Group Серджо Маркионе вече заяви, че има шанс Alfa Giulietta да се продава и в Северна Америка, но това ще зависи от нейното представяне на пазара в Европа и дали ще изпълни заложените от фирмата продажби на Стария континент. От Alfa очакват именно този нов модел да възвърне репутацията на марката, основана на добра динамика и впечатляващо поведение на пътя.  
0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    S55 ( преди 15 години )
    чухте ли,че намаляли леките присъди,ако осъдения си купи италианска кола.Така се самонаказвал..:))) майтап да няма,това си е истина..:)))
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Alfa Romeo ( преди 15 години )
    На една *** като и повториш 8 пъти ,че Делта е върха на сладоледа,тя ще си купи Делта,и ще убеждава останалите без дори да е пробвала различно от Делта
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1550 ( преди 15 години )
    преди да се цепиш като мисирка,вземи наистина да обиколиш вносителите и да седенш във всички конкуренти в С-сигмента.Тогава се опитвай да убеждаваш себе си,че голфа бил уютен,а другите не са качествени.Да не останеш неприятно изненадан.Личи ти,че мнението и попивателна на Аутобилд.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Сегашния Фокус имат предвид, догодишния са го карали само тестови пилоти и инжинери по тайни трасета и под камуфлаж.Форд е еталон за качества на шасито и поведение на пътя за предно предаване, затова в него се целятот Алфа. Нормално.Голфът каквото и да говорим вътре е много качествено направен и уютен, също факт.Пожелавам успех на Алфа, винаги са били интересна алтернатива, винаги страхотни на дизайн, от известно време и качеството си е о.к., противно на клишираните схващания.
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Поне едно доказва тая статия. Форд е мерило за динамика, а Голф за уют. Най-сетне и от Алфа Ромео го признаха. Остава и техните фенове да го направят ;) Но за кой Фокус става въпрос? За стария или за новия, който ще е на нова платформа и с адаптивни амортисьори, без да се променят размерите му, с изключение на ширината и материали, които ще позволят снижаване на масата? Алфата е чудесна отвсякъде! Самохвалството на ръководството им също!
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Аз пък винаги съм се чудил, че никой не харесва италианските автомобили. Добре, не са хубави, но защо? Аз почвам да си мисля, че няма калпави майстори да ги оправят :) Май в България всички са некадърници :) Явно германските автомобили се ремонтират най-лесно...
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Е защо пишеш като не четеш?Колкото да си изпляскаш ника А4 и да ти се възхищават пъпчивите пубери, за които Ауди е върха, защото така са чели?Смешен си, но не вярвам това да е нещо непоснато за теб.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Нещастниците, дето са фенове на ФВ груп, се представят доста слабо за днес... но поне си признават, че не четат статията, а са дошли да плюят, така и така друго не могат...
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тук пишат само алфисти с 10 годишни кошници, едва ли няакой е броил 40000 лв за алфа 147 или 55000 лв за алфа 159 пък ако се намери такъв балък той ще си мълчи от срам че е платил сума ти пари за алфа
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Punto ( преди 15 години )
    Голф и Фокус са такива лидери,че като се качиш в тях и разбираш на минутата какви плитки лъжци са Аутобилд.Разминаването с написаното и действителността при тези два модела е супер крещяща.За това Аутобилд никой не ги взема на сериозно.Сами си плюха на името.