IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Alfa Romeo Giulietta е по-добра от Golf и Focus?

Alfa Romeo Giulietta ще бъде по-тиха и с по-добро поведение на пътя от VW Golf и ще има по-добра динамика от Ford Focus, заявяват нейните производители.

Alfa Romeo Giulietta е по-добра от Golf и Focus?
Изцяло новият хечбек с пет врати ще има официалната си премиера през идния месец в Женева. 



Giulietta ще е първият модел на Alfa, който ще използва новата компактна платформа на групата Fiat. В резултат на това от фирмата твърдят, че ще представят автомобил номер едно в своя клас, колата с най-добро поведение на пътя, най-точна кормилна система, най-добро съотношение между динамика и тегло, най-добър комфорт при пътуване и най-добре обезпечена безопасност на пътниците, казва Матео Бенедето (Matteo Benedetto), мениджър на проекта Giulietta. 

За да докажат това, инженерите на Alfa се позовават на възможностите на една от средните по мощност свои версии, автомобил с двигател MultiAir 1.4 с мощност 170 к.с. с превключване на скоростната кутия от две лостчета под волана. С цена подобна на тази на VW Golf, Giulietta ще бъде предлагана на пазара в Европа също в три степени на оборудване - Touring, Lusso и Veloce, както е и при Mito. 



Ще има и „гореща” версия „Зелена детелина” с двигател с обем 1.8 литра и мощност 235 к.с. На повечето европейски пазари автомобилът ще бъде през юли. Най-голямото предимство на Giulietta, според нейните създатели, е новата платформа. На нея се разчита много в цялата група Fiat-Chrysler, като ще бъде използвана при различни спортни автомобили, модели 4x4, седани и дори SUV модели. 



Шефът на Fiat Group Серджо Маркионе вече заяви, че има шанс Alfa Giulietta да се продава и в Северна Америка, но това ще зависи от нейното представяне на пазара в Европа и дали ще изпълни заложените от фирмата продажби на Стария континент. От Alfa очакват именно този нов модел да възвърне репутацията на марката, основана на добра динамика и впечатляващо поведение на пътя.  
0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Непознато ми е, какво е да даваш пари за ремонт. При руската ми машина чатите струваха буквално стотинки, а максимумът, който съм давал е 18 лева за бензинова помпа. При Форда все още не съм давал и стотинка за ремонт. Дали е журналистическа измислица горенаписаното или не, не мога да кажа. Аз просто коментирах написаното.
  • #41
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    E, пошегувах се малко, а ти... :) Между другото карам 38 -мата си година и имам книжка отпреди 20. Форд имат 6 степенна кутия много отдавна. Това, че за Фокус предлагат само 6 степенна DSG трансмисия, не означава, че за Мондео няма такава. Колата ми е, както казах, на 3 години и половина и си я закупих нова, както много пишещи тук. Най-старата кола, която съм карал, бе руска, десетгодишна. Незнам какво е да караш стара кошница, каквато карат повечето българи, включително представените тук...
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Много добре написано и ако наистина е така - браво! Но мотора не е всичко и предполагам, ще се съгласиш с мен ;) Примерно ще откажеш ли на друга марка, която ще е по-луксозна, по в твой стил, пък и с по-калпав и по-малък мотор? Това е само пример :)
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    за твое сведение Фиат разработват заедно с Бош комън рейл, която в момента използват във всички дизели. В момента Фиат прави 3то поколение, с 8 впръсквания, докато другите са още на 5. Алфа пускат Мулти еър с този модел - технология за безнинови ДВГ от миналата година, на която другите нямат отговор. А Форд още не са се сетили, че съществува 6 степенна скоростна кутия.Когато въвеждаш нещо ново винаги има риск. Но ние прогресираме заради тези, които поемат риск. Дано научиш нещо от написаното.
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    години за книжка. Ще ти обясня нещо - преди 2 седмици ходих да видя Фиестата на една позната. Откак я купи - 4 месеца, наля в нея толкова пари, колкото аз в предишната си кола - Фиат Браво за 3 години и 60 000 км. Докато седнах и казах - съединител за смяна, покарах - отпред е са амортисьори, предбицата лопа кат на дърта баба ченето. Обаче не плюя по Форд, нали? Не са поддържали колата - скапала се е. И още нещо - Алфа ( и Фиат като фирма-майка )винаги са били новатори
  • #37
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Радващо е, че така се отъждествяваш с Форд. Предполагам ти липсва нещо друго, с което да се изтъкнеш.Ако прочетеш добре статията, ще видиш, че първото изречение е журналистически преразказ, а не цитат. Но дори и цитат да е, какво толкова. Ти знаеш ли от коя година е последния модел на Алфа в този клас? Те те разбирам, защо не отидеш да се радваш в статията за спирачките на Форд?Абе вие сте големи комплексари - купите си 10 годишна кола и издигате марката в култ. Ако изобщо имаш навършени
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Нещо невярно ли казах xDDDDD Ръководителите на Алфа Ронео са го казали, аз sамо заключавам. Форд е mерило за динамика, а Голф за всичко останало. Колкото и а се припокриват нещата, истината е една : РЪКОВОДСТВОТО НА АЛФА РОМЕО ПРИЗНА, ЧЕ ГОЛФ И ФОКУС СА БИЛИ ПО-ДОБРИ! И аз бих се скъсал от яд, ако Форд се мереше с FIAT или Alfa Romeo :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IT. ( преди 15 години )
    Lichno az ne vijdam osobenni razlika v povedenieto na patia i oiuta nmejdu Golf6 i Fokus2.Edinstvenno sedalkite na Golfa biaha po agronomichni no te pak sigorna sa ekstra poneje golfcheto beshe s vsichki ekstri a fokusa ne.Ot tozi klas nai-komforten i oiuten za men e novoto Bravo.Aaa tazi alfa pone na snimkite ne mi dopada nito otvan nito otvatre 147cata oredeleno beshe po-oiutna makar i malko po-tiasna ot golf3 i fokus1 ama taia nesto ne mi vdahva doverie no triabva da ia vidim na jivo :)
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Бре колега, не съм фен на Голфа, ама вътре си е много добър като материали и изработка. Не че другите са лоши. Спред мен не е чак толкова връх на сладоледа както каза някой, но ми прави добро впечатление и в всички специалисти и издания споделят подобни мнения. Таблото е много прегледно и логично, но пък адски скучно и липсва тръпка. Погледни безпристрастно и ще се съгласиш.Има и други чудесни модели в класа разбира се.
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    raul ( преди 15 години )
    И как точно голфа стана най-уютен,след като върте е най-тесен и най-къс (от архаично късото междуосие,най-късото в класа,защото е на практика голф 5 от 2002)?По-голям виц не бях чувал...:)))