IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблемите на Toyota не свършват

Все още не са утихнали проблемите свързани с педала за газ на около 8 милиона автомобили с марката Toyota, които предстои да посетят сервизите, когато нов проблем надвисва над японската фирма.

Проблемите на Toyota не свършват
Заваляха оплаквания за проблеми с ускорението и на Toyota Prius, които обаче не се дължат нито на постелките, нито на дефектни механизми при педала за газ. Досега има около 100 оплаквания само в САЩ, в Япония записаните проблемни случаи са 14. 



Сред най-нашумелите случаи е този с Toyota Prius на Стив Возняк (един от основателите на Apple). Според него педалът за газ „полудява” при определени условия свързани със системата cruise control. Според него това е въпрос на софтуеърна грешка. 

Американското министерство на транспорта е започнало разследване именно в областта на софтуеъра на Prius, който може да е причина за непреднамереното ускоряване на колата. 

От страна на Toyota засега евентуалните проблеми с електрониката се омаловажават. В интервю пред Automotive News, говорител на Toyota казва: „След много години на тестове ние не сме намерили причини да се съмняваме в електрониката и софтуеъра и те едва ли са причина за непреднамерено ускорение на автомобила”. 

Това повтори и вицепрезидентът на Toyota по качеството, Шиничи Сасаки, който заяви: „Не се натъкнахме на никакви доказателства за проблеми предизвикващи непреднамерено ускорение при Приус”. 

Продажбите на Toyota обаче, рязко падат в САЩ, осем модела са спрени от продажби и прозводство в заводите на фирмата в Америка, а от Американския Конгрес призовават представителите на фирмата да се явят пред подкомисията по Енергетика и Търговия за да свидетелстват и да се опитат да изяснят въпроса.
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Котоошу ( преди 15 години )
    ШИРПОТРЕБА, МАСОВКА кво качество очаквате от Японските курници Тойота и Лексус.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    кур до колене ( преди 15 години )
    точно за това има таквоа разнообразие на класове автомобили ако искаш ненадминато на изработката на интериора качество и лукс знаеш кои са маркитеако можеш да си го позволиш - те боли фара колко често ще ходи в сервиза- имаш просто още поне 5 коли :)ако търсиш надежност на механиката0 друг ти е таргетаима и компромисни варианти слава богу има всичко - пари да имаш и акъл как да ги харчиша коментарите - тия са *** ония нам кво си - на село при ***
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    Качество=да влиза в сервиза само за обслужване(масла, филтри и т.н.), издръжливо окачване, да харчи малко, не ме интересува от каква пласмаса е таблото, твърда или мека, аз не седя на таблото, а на седалката и съответно тапицерията да е издръжлива на протриване и прокъсване. Неща като дизайн на съответният модел и цвят са от второстепенно значение за мен.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колеги, между другото много бъркаме понятията надеждност, уздръжливост и качество.Качество на какво?На материалите, на проектирането, на механиката, равно ли е това на надеждност, която пък равна ли е на здравина и издръжливост.Много сме се омотали, всеки нещо различно си разбира, оттам и сума ти безсмислени спорове.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Тойота са невероятни ***. Имали са качество в миналото, но сега са евтина ширпотреба. Преди време един разправяше как си купил нова Корола и от толкова проблеми накрая я оставил в гаража и пак си карал старата кола.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Старите коли нямаха компютри, а не бяха качествени. Новите от към металната част са по-качествени, но пък с тази електроника направо ще ни съсипят. Ефекта какъв е - същият. С нищо новите автомобили не са по-хубави от старите. По-удобни са, по-приятни са, по-незнам си какво, по-икономични, но влизането в сервиза ще е равно на едно време, поради проблемите с многото електроника. А сега кажете на черното бяло. Пример - заради диодния ми блок - акумулатор, алтернатор, скоростната ММТ кутия... чудо!
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 15 години )
    корейците толкова са ви бръкнали в тесните дупенца че само кръв изкарвате от завист
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    на ред за еане си тиа корейците са на ход да станат лидери !
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ne na hod, a na red
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    краят на тойота идва по-бързо от очакванотона ход са корейците