IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Проблемите на Toyota не свършват

Все още не са утихнали проблемите свързани с педала за газ на около 8 милиона автомобили с марката Toyota, които предстои да посетят сервизите, когато нов проблем надвисва над японската фирма.

Проблемите на Toyota не свършват
Заваляха оплаквания за проблеми с ускорението и на Toyota Prius, които обаче не се дължат нито на постелките, нито на дефектни механизми при педала за газ. Досега има около 100 оплаквания само в САЩ, в Япония записаните проблемни случаи са 14. 



Сред най-нашумелите случаи е този с Toyota Prius на Стив Возняк (един от основателите на Apple). Според него педалът за газ „полудява” при определени условия свързани със системата cruise control. Според него това е въпрос на софтуеърна грешка. 

Американското министерство на транспорта е започнало разследване именно в областта на софтуеъра на Prius, който може да е причина за непреднамереното ускоряване на колата. 

От страна на Toyota засега евентуалните проблеми с електрониката се омаловажават. В интервю пред Automotive News, говорител на Toyota казва: „След много години на тестове ние не сме намерили причини да се съмняваме в електрониката и софтуеъра и те едва ли са причина за непреднамерено ускорение на автомобила”. 

Това повтори и вицепрезидентът на Toyota по качеството, Шиничи Сасаки, който заяви: „Не се натъкнахме на никакви доказателства за проблеми предизвикващи непреднамерено ускорение при Приус”. 

Продажбите на Toyota обаче, рязко падат в САЩ, осем модела са спрени от продажби и прозводство в заводите на фирмата в Америка, а от Американския Конгрес призовават представителите на фирмата да се явят пред подкомисията по Енергетика и Търговия за да свидетелстват и да се опитат да изяснят въпроса.
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Renault FEN ( преди 15 години )
    Добре че РЕНО купиха Нисанчо, че да дръпнат малко жълтурите.
  • #20
    0 rate up comment 5 rate down comment
    m.blagoev ( преди 15 години )
    Пак ви казвам колеги-миризливите японци,корейци имат да изядат поне по един камион ориз на глава на населението докато поне наближат до немското автомобилостроене. Великите тойотаджии вднъж завинаги видчха, че колите им не струват пет пари. Една толкова мащабна издънка за компания претендираща да е номер 1 трябва да бъде строго санкционирана най-вече от клиентите.
  • #19
    0 rate up comment 4 rate down comment
    ........... ( преди 15 години )
    Бъди горд Европеец. В момента Европейското е хит в цял свят. дръпнатите очи взеха да изперкват вече и сдават багажа.
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Сашо ( преди 15 години )
    В Азия единствено Японците знаят да правят коли. Всичко останало в Азия е леш. Китайци,Корейци,Руснаци,Индийци .. блъсни единия ,удари другия. Ако не е Китайски Роус Ройс, ще е Индийски *** за 3 хиляди лева а ще е с вид на японско Дайхацу излязло от шоколадово яйце и т.н.
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Peugeot ( преди 15 години )
    Време е азиатците да спрът да се занимават с коли. Първо защото и без това ,крадът дизайн от Европейските, крадът технология от Европейските и гледат какви екстри предлагат Европейските марки ,за да се опитат да предложат същите. Така ,че стига с тия азиатски мъки и без това не стават за нищо.
  • #16
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    След Тойота идва ред на Корейците ,това е точно така.А може само да мечтаеш да те еа. Аз не съм *** като теб. Такива компании за евтини вехтории,няма как да не окапят. Корейските коли в Сащ вървят по 10 бона и то с 10г. гаранция. То е ястно ,че производител да предприеме такъв ход ,го чака сигурен фалит. Всички корейски частни марки фалираха и сега държавата налива пари като бездънна яма в Хюндаи и Кия. След 10г. ще я закрият. Това си е Азиатски патент ,за да избегнат сервиза.
  • #15
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Car Fen ( преди 15 години )
    Да живеят европейските производители. По-добре печалбите да си остават в Европа, а не при жълтурите. Не мислите ли???
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    битурбо ( преди 15 години )
    и как по-точно ги мачкаш ти?
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Котоошу ( преди 15 години )
    И правилно:мачкай жълтурите както ги мачкам аз мнооогогодини.
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    битурбо ( преди 15 години )
    сега всички конкуренти ще се нахвърлят върху тях. просто не виждам как ще излязат от това положение в близките години. продажбите им сигурно ще се смъкнат с 50% в най-добрия случай...