IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Европеизация на американския пазар?

През януари, европейските марки сред най-предпочитаните.

Европеизация на американския пазар?
Спирането на продажбите на едни от най-продаваните модели на Toyota и последвалите промоции на конкурентните компании, дават своето изражение върху цифрите от доклада за броя продадени нови возила в САЩ през месец януари.

Toyota Mo Co завършва месеца с 15.77% спад. За сметка на това Ford Motor Company и General Motors се радват на увеличено търсене със съответно - 24.63% и 13.62%.

От таблица обаче се вижда още нещо - най-голямо увеличение в продажбите си бележат европейските марки като Mercedes-Benz, Volvo, Volkswagen и Audi. При компаниите пък са се намесили BMW Group, които са увеличили дела си с 5.77%, спрямо същия месец на миналата година.

Европейците имат повод за радост - техните цифри сочат почти двойно увеличение. С тях могат да се мерят единствено Buick, чийто нов успешен модел - Regal, спечели симпатиите на хората и е на път да върне позициите на марката в САЩ.

Като цяло може да се отбележи, че обичайното присъствие на японците сред първенците на пазара е изместено от европейски предложения. Американските марки също връщат част от позициите си.

Все пак трябва да се отбележи, че Chevrolet, Ford и Toyota са далеч пред всички останали по брой продадени нови автомобили. Подробни данни може да видите на таблицата долу.


0 от 500