Toyota Mo Co завършва месеца с 15.77% спад. За сметка на това Ford Motor Company и General Motors се радват на увеличено търсене със съответно - 24.63% и 13.62%.
От таблица обаче се вижда още нещо - най-голямо увеличение в продажбите си бележат европейските марки като Mercedes-Benz, Volvo, Volkswagen и Audi. При компаниите пък са се намесили BMW Group, които са увеличили дела си с 5.77%, спрямо същия месец на миналата година.
Европейците имат повод за радост - техните цифри сочат почти двойно увеличение. С тях могат да се мерят единствено Buick, чийто нов успешен модел - Regal, спечели симпатиите на хората и е на път да върне позициите на марката в САЩ.
Като цяло може да се отбележи, че обичайното присъствие на японците сред първенците на пазара е изместено от европейски предложения. Американските марки също връщат част от позициите си.
Все пак трябва да се отбележи, че Chevrolet, Ford и Toyota са далеч пред всички останали по брой продадени нови автомобили. Подробни данни може да видите на таблицата долу.
.jpg)
.jpg)


8