IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A8 в България

Цени, оборудване, двигатели.

Audi A8 в България
В края на миналата година ви запознахме с част от достойнствата на луксозното немско возило, чиято българска премиера ще се състои през месец април 2010 година. По-нетърпеливите обаче могат да поръчат новата A8-ца от официалния представител за България, още този месец.

Новата генерация на Audi A8 може да бъде разпозната от пръв поглед, но не по допълнителни атрибути - "колата впечатлява с грандиозните си повърхности", коментират от Инголщат. И тук са много прави - возилото се простира върху конструкция с дължина 5137 мм, широчина - 1949 мм и височина - 1460 мм. Разстоянието между осите на автомобила достига почти три метра - 2992 мм

Външността е типична за новите модели на Audi и въплъщава спортен дух и елегантност. Тялото на Audi A8 е изградено от алуминий - Audi Space Frame (ASF), което гарантира по-прецизно пътно поведение, по-нисък разход на гориво и по-малко вредни емисии. Тази структура спестява около 40% от теглото на стоманените конструкции.

Двигателите на новото поколение на A8 са оборудвани със система за директно впръскване на горивото и демонстрират с 22% по-нисък разход на гориво. Модификацията с "малкия" 3.0 TDI двигател (204 к.с.) и задвижване на предните колела, отделя 159 грама вредни CO2 емисии на километър, като изисква средно по 6.0 литра гориво на 100 км - това е и най-ниския разход на гориво в този клас.

Този двигател ще бъде наличен по-късно през годината във вариант с 204 и 250 к.с. Като начало се предлагат два задвижващи агрегата - 4.2 FSI с 372 к.с. и 4.2 TDI с 350 к.с., оборудвани с Quattro задвижване. Бензиновата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.7 секунди, а дизеловата - за 5.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч.

Като стандарт сa предвидени 8-степенна Tiptronic трансмисия и адаптивно въздушно окачване.

"Новият A8 е най-спортното предложение сред луксозните автомобили", коментира Rupert Stadler, председател на Управителния съвет на AUDI AG. "Той съчетава многобройни функции по един нов и интелигентен начин - без аналог в стилистиката на интериора и екстериора", добави той.

И като стана дума за стилистика, няма как да не споменем светлините на автомобила. Те са оборудвани с LED технология, предоставят перфектна видимост и гарантират за уникалното излъчване на A8.

Интериорът очарова с нови, по-меки линии, безкомпромисно качество и извънредно внимание към най-малките детайли. Сред достойнствата на автомобила са още - асистент за нощно виждане, адаптивен круиз контрол със stop & go функция, седалки с вентилация и масаж и много други.


Цените на Audi A8 в България започват от 179 569 лева с ДДС за модификацията А8 4.2 FSI Quattro Tiptronic и от 182 498 лева с ДДС за А8 4.2 TDI Quattro Tiptronic DPF.
0 от 500
  • #83
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Уфф, все едно да обясняваш на стената.Тия факти дето ги посочвате не струват.Хич не съм Ауди фен, ама я посочи линк да се осведомим за загубите им!Тия сравнения м/у кубатрура и мощност нищо не значат. Понякога е просто различна техническа идеология. Важен е крайния резултат, а не как е постигнат.То вие даже омесихте бензин и дизел.
  • #82
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Някои производители вадят от 1.6 200 коня и нагоре ама не го споменаваш нали :) защитаваш Benz-a
  • #81
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Винаги съм харесвал 8-ците тази не прави изключение...
  • #80
    4 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    БМВ-сектантите слагат яко минуси
  • #79
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Merceds вадят 204 коня но от 2.2 На Audi от километри им личи,че са скъсани за пари.Това А8 е най-безличното изобщо,що се правите,че не забелязвате.Били на загуба,е как няма като НЕ СТАВАТ!
  • #78
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Анонимните тиквеници да не се обаждат като не разбират. 3.0 дизел е 250 коня.Версията с 204 коня (също 3.0) ще е с икономичен вариант с предно предаване.
  • #77
    0 rate up comment 2 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Споко, що обиждаш!Системите са съвсем различни - Ауди е с куатро (торсен диференциал)а на Субару е 4DW. Според повечето спецове, Субаро е с най-доброто "щар по щар" както сме свикнали да казваме - склонен съм да се съглася, но и те трябва да се съгласят, че Субаро е далеч от класата на Ауди. Иначе евала за новата А8 - кола-мечта!
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    бла,бла,грозно и не сътрува,особено тази излагация 3.0 204 коня,ха,ха,ха,няма такъв ташакк!За това Ауди и ФВ са на загуба,*** фирмички,хората бягат от тях
  • #75
    0 rate up comment 1 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Най-доброто 4х4 в света е AWD Subaru ***!
  • #74
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е, и аз съм от нетърпеливите, ама как да си поръчам, като парите сигурно няма да ми стигнат и за комплект гуми с джанти. Да им е честито на теи, които имат възможност да си купят този автомобил.