IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Кой се възползва от педалите на Toyota

Нова автовойна - крадат клиенти?

Кой се възползва от педалите на Toyota
Последната седмица е изключително тежка за Toyota. Проблемният газ педал докара много главоболия на собствениците на японските возила, на дилърите на Toyota, както и на самата компания.

Огромен брой от най-продаваните автомобили на компанията се привикват в сервизите за отстраняване на опасния дефект, а продажбите на осем от тях са временно спрени в САЩ. Това безспорно ще доведе до огромни загуби за японците, при това във време, когато ситуацията на пазара на нови автомобили е изключително сложна.

Ситуацията обаче е трудна за всички автомобилни компании и някои от най-големите решиха да се възползват от временното безсилие на Toyota.

Атака предприеха GM и Ford, които вече предоставят различни стимули на настоящи клиенти на Toyota - до $1000 за прекратяване на лизинговия договор с Toyota (Lexus / Scion) и 0% лихва за първите 60 месеца от лизинга на нов автомобил с логото на предлаганите от GM и Ford возила.

GM определят своя ход като помощ: "Голяма част от потърпевшите клиенти са бивши наши клиенти. Сега те имат нужда от помощ и ще им я предоставим", заяви Steve Hill главен мениджър в GM.

От Ford добавиха, че ще увеличат парите за реклама на новата услуга, за да могат повече хора да се възползват от нея.

Към хитрия ход на американците се присъединиха и Hyundai, които също предоставят до $1000 на клиенти на Toyota, които преминат на автомобил Sonata или Elantra. Офертата на Hyundai важи само седмица, за разлика от тази на GM и Ford, която изтича в края на февруари.

Друг голям играч на американския пазар - Honda, заяви, че няма да "отвлича клиенти от сънародниците си, нито да реагира хищнически към Toyota и нейните клиенти" и засега остава настрани от новата автовойна.

Въпреки феърплей изявлението на Honda, един от големите й дилъри в САЩ се обзаведе с интересна табела, която гласи: "нашите газ педали не заяждат" (на снимката).
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Има един доста интересен факт, който според мен до-голяма степен е свързан с проблемите с този ***. Не знам кой от вас си е купувал caranddriver списанието (имам познат, който е абониран за него), но това списание е пълно с реклами за гумени стелки за автомобили. Това ме кара да си мисля, че американците са луди на тази тема и ги купуват като топъл хляб. Убеден съм, че просто някои хора не са си подбрали добре стелките и се е стигнало до ефекта на пеперудата за Тойота.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    *** се възползват от ... ***, кво друго да е!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    WORLD CHAMPION ( преди 15 години )
    Подлите янки пак не закъсняха! По този случай има една българска поговорка за тези, които копаят гроб другимо......!Учудвам се на Хюндай, но явно жаждата за пазарен дял е побъркала всички.А това, че американското автомобилостроене е в предсмъртен гърч е ясно, азиатците и някой големи европейски производители ще се наложат, защото вече не е скъпо да купиш, а да експлоатираш кола, а GM и FORD са на "вие" с икономичните коли. Тойота вероятно ще отвърнат на удара подобаващо. Ще бъде интересно.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Punisher ( преди 15 години )
    И 10 000 долара да им дават с по два форда пак не правят един добър лексус!!!
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Jonathan ( преди 15 години )
    Ами 1 приятел си взе преди 2 години, тогава А4 от магазина със стария фейс и наистина му казаха 3000 км по полека ама да ти кажа, като му дадеше на тоз дизел ряз и а уж е 2 или 2.2 незнам точно каква им е гамата ама усещането си беше уникално :) Возил съм се и в А8 - 6000 см3, само че пича каза, че я взел 2ра ръка и не е доволен особенно, според него била удряна и имало разлика във возията..въпреки, че не видях километража кога направи 200 км/ч .Извода е, ако имаш пари си купи нова по джоба
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Пак пускам глас за новите коли.Бре какво разработване?! Това да не ти е ВАЗ 2101?! Карат се нормално колите от първия километър. Просто в началото трябва да се избягват високи обороти за дълго време. Нищо кой знае какво. В книжката пише, че разратботването трае 1500 км, ама то и това е просто така за едно наум.Новата кола си е нова. Пожелавам на всинца ви.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Jonathan ( преди 15 години )
    И какво става като я разработваш? 3-5000 км са точно за 2 месеца работа... това ли те мъчи? Ами тя по твоята логика никой да не си купува нова кола бе.. :D А и аз като си купувам кола искам да нямам нерви и ядове в сервизи, че после и да и търся и цена... Като си я купя поне 3-4 години да не каже мяу и ако осера нещо да знам, че аз съм си виновен. А и самото усещане е друго ти казах, возията всичко... не някой раздрънчана зандана
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    razgradski pop ( преди 15 години )
    abe to ne si li mu e da si pradne6 parvi v kolata.. ne mi govori..
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Патило ( преди 15 години )
    Купиш ли нова кола първите 3-5000 километра не трябва да вдигаш повече 3000 оборота. Няма по-гадно нещо от това да разработваш мотор, затова на запад си има фирми а тука късаш нерви няколко месеца.Който може да сменя кола веднъж годишно ,доплащайки по 2-3000лв отгоре . Постояно сменяш модели и е доста по-интересно. Какъв е смисъла да мечтая за първа газ? Аз няма да се венчая за тази кола! След година ще и бия шутарата. Това е просто кола. Ти да не търсиш и девствена жена за булка? Човече моля те
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 15 години )
    добре си решил, няма да сбъркаш