
За момента са известни само динамичните показатели на концептуалната версия на CR-Z, но вероятно и продуктовия вариант ще предлага сходни цифри. Ускорението от 0 до 100 км/ч е в рамките на 9.7 секунди, а средното потребление на гориво - 6.4 литра на 100 км.
Цифри, достойни по-скоро за семейна кола, отколкото на спортно купе... Все пак хибридът предлага ръчна трансмисия с шест предавки, която като че ли остава единствената утеха за тези, които очакваха достоен заместник на CRX.
.jpg)
Да, общото мнение е че CR-Z не е това, което чакат феновете. Японците обаче побързаха да ги успокоят, като заявиха твърдо, че при проектирането и конструирането на колата са водени от едно единствено мото - fun-to-drive (забавен за шофиране). Направено и мащабно проучване сред потенциалните купувачи на модела и според японците CR-Z е точно това, което ще задоволи напълно нуждите им.

И така, според последната информация, хибридът предлага чудесно пътно поведение, прецизно управление и добра динамика, подплатени със спортен вид, футуристичен салон и нисък разход на гориво. За да успеят да съчетаят всичко това, японците са тествали много автомобили, сред които Mini, VW Scirocco и дори Lotus Elise.
Инженерите на Honda са успели да извлекат най-доброто от тези коли и да го инжектират на своя CR-Z. Дългогодишният опит на Honda при направата на спортни коли ни кара да им вярваме и вече нямаме търпение да изпробваме първият fun-to-drive хибрид.

Всъщност колите с обозначение CRX се славят именно с прецизно пътно поведение, спортна форма и добра динамика - все неща които ни обещава и CR-Z. Припомняме ви, че досегашните поколения на CRX разполагат с мощност около 125 к.с. Изключение прави единствено редкия модел с 1.6 литров VTEC двигател.


0