IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов е-Tron в Детройт

Само няколко месеца след като показа Audi e-Tron на автомобилния салон във Франкфурт, сега в Детройт от Audi демонстрират друга версия на електрическия автомобил.

Audi представи нов е-Tron в Детройт
Представената в Детройт версия показва как би изглеждал компактен спортен автомобил на Audi в близко бъдеще. Този модел ще бъде позициониран под R8 и ще предлага две места.

Също като оригиналния e-Тron и новия модел е създаден на платформата ASF. Тя е олекотена, от алуминий, а около нея е сглобена каросерията от карбон и фибростъкло. Собственото тегло на автомобила е 1350 кг. Дължината е 3930 мм, широчината 1780 мм, а височината 1220 мм.

Това показва един доста по-компактен модел в сравнение с този от Франкфурт, чиято дължина беше 4260 мм, а широчината 1900 мм. Новият електромобил е по-къс дори от TT, чиято дължина е 4170 мм.
Докато представеният във Франкфурт модел беше с четири електродвигатели, по два на всяка ос, показаният в Детройт прототип е само с два двигателя задвижващи задната ос, като те могат да действат независимо един от друг.

Според информацията на Audi общата мощност на двата електромотора е 150 kW или 204 к.с., а максималният въртящ момент е невероятните 2 650Nm. Екипиран така, електромобилът може да ускори от място до 100 км/час за 5.9 секунди. Максималната скорост на новия е-Tron е ограничена електронно до 200 км/час.

Малкият e-Тron е с литиеви батерии монтирани в средата на платформата и тежащи 399 кг. С едно зареждане колата ще изминава впечатляващите 250 км. Зареждането от станддартна електрическа мрежа с напрежение 220-230 V става за около 11 часа, но при напрежение 400V зареждането трае само 2 часа.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    Ауди за ниската класа?? Все едно си нямат по-евтини марки!! Този електромобил ще струва поне два-три пъти повече от конкурентните японски и френски решения! Предназначен е за средна и висока средна класа, както и всички модели на марката!
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Първия е-трон повече ми харесваше, но и този не е лош :)
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    VENDOR ( преди 15 години )
    Ние живеем в държава, където не се обръща внимание на парко места за живущите. В нормалните страни особенно в покрайнините на града почти всяка кола е в гараж. А там лесно се осигурява зареждане. Хората МИСЛЯТ за това. Плюс това те рядко използват автомобилите си. Имат прекрасно организиран градски транспорт и паркирането им е достатъчно скъпо за да им е неизгодно да шофират в града. В България ситуацията е различна.Мисля, че този автомобил е за средна и ниска класа на запад и за богати в БГ.
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Правилно смятах, че "Купчината ***" показана във Франкфурт е бутафория, имаща за цел да догонва останалите. Това тук повече прилича на кола, макар и пак да има нелепи решения. Конструкцията на тази кола е с изместен напред център на тежестта, а е със задно задвижване.
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 15 години )
    Най-накрая Ауди успяха да направят свирепо изглеждащ автомобил! Браво! Жалко, че няма как да се предаде пълния въртящ момент на ел. двигателите от 5000NM, а трябва да се ограничава.Иначе относно пробега с едно зареждане...Нали разбирате, че 250 км ще изминете в началото, когато батериите са нови, а след една година пада на полвина, а когато трябва да се сменят се обявяват едни цени, wow! Има какво още да се постига.
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    Зареждането не би трябвало да е подобен проблем - в белият свят масово живеят в къщи с гаражи, а там не е такава драма да се направи установка за зареждане..
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    Тези 250 км не са абсолютни никакъв проблем. Давам веднага пример - едно нормално американско семейство има поне два автомобила, както и западно европейските... Единият може да е електрически, единствено за градско ползване. При дълъг път се ползва другият.. Електричките имат съвсем малко му е по-лоша приложимост отколкото на модерните мини автомобили, които практически стават само за градско.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    dehuza ( преди 15 години )
    не е проблема дали са 250 или 1000 км. пробег. Да, на 80 % от хората не им трябват повече от 100 км пробег на ден, но ако ти е на паркинга пред блока как ще я заредиш. Било тази кола или друга - по-евтина и по-масова.
  • #4
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BOSH ( преди 15 години )
    И това ще стане, но не виждам какъв е проблемът да караш такава кола. На колко хора им е нужно да пътуват по над 250 км на ден? 3%? Мисля, че замисълът не е електромобилите да изместят служебните коли и такситата.
  • #3
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BOSH ( преди 15 години )
    Да 250км. е много добре ,но добре пред пробег от 50км. при някой други производители. Електрическата кола ще измести конвенционалния двигател тогава, когато може да осигури 1000км. пробег и зареждането да не отнема повече от 10-15мин. Иначе колицата изглежда супер.