
Също като оригиналния e-Тron и новия модел е създаден на платформата ASF. Тя е олекотена, от алуминий, а около нея е сглобена каросерията от карбон и фибростъкло. Собственото тегло на автомобила е 1350 кг. Дължината е 3930 мм, широчината 1780 мм, а височината 1220 мм.

Това показва един доста по-компактен модел в сравнение с този от Франкфурт, чиято дължина беше 4260 мм, а широчината 1900 мм. Новият електромобил е по-къс дори от TT, чиято дължина е 4170 мм.
Докато представеният във Франкфурт модел беше с четири електродвигатели, по два на всяка ос, показаният в Детройт прототип е само с два двигателя задвижващи задната ос, като те могат да действат независимо един от друг.

Според информацията на Audi общата мощност на двата електромотора е 150 kW или 204 к.с., а максималният въртящ момент е невероятните 2 650Nm. Екипиран така, електромобилът може да ускори от място до 100 км/час за 5.9 секунди. Максималната скорост на новия е-Tron е ограничена електронно до 200 км/час.

Малкият e-Тron е с литиеви батерии монтирани в средата на платформата и тежащи 399 кг. С едно зареждане колата ще изминава впечатляващите 250 км. Зареждането от станддартна електрическа мрежа с напрежение 220-230 V става за около 11 часа, но при напрежение 400V зареждането трае само 2 часа.


2