IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi представи нов е-Tron в Детройт

Само няколко месеца след като показа Audi e-Tron на автомобилния салон във Франкфурт, сега в Детройт от Audi демонстрират друга версия на електрическия автомобил.

Audi представи нов е-Tron в Детройт
Представената в Детройт версия показва как би изглеждал компактен спортен автомобил на Audi в близко бъдеще. Този модел ще бъде позициониран под R8 и ще предлага две места.

Също като оригиналния e-Тron и новия модел е създаден на платформата ASF. Тя е олекотена, от алуминий, а около нея е сглобена каросерията от карбон и фибростъкло. Собственото тегло на автомобила е 1350 кг. Дължината е 3930 мм, широчината 1780 мм, а височината 1220 мм.

Това показва един доста по-компактен модел в сравнение с този от Франкфурт, чиято дължина беше 4260 мм, а широчината 1900 мм. Новият електромобил е по-къс дори от TT, чиято дължина е 4170 мм.
Докато представеният във Франкфурт модел беше с четири електродвигатели, по два на всяка ос, показаният в Детройт прототип е само с два двигателя задвижващи задната ос, като те могат да действат независимо един от друг.

Според информацията на Audi общата мощност на двата електромотора е 150 kW или 204 к.с., а максималният въртящ момент е невероятните 2 650Nm. Екипиран така, електромобилът може да ускори от място до 100 км/час за 5.9 секунди. Максималната скорост на новия е-Tron е ограничена електронно до 200 км/час.

Малкият e-Тron е с литиеви батерии монтирани в средата на платформата и тежащи 399 кг. С едно зареждане колата ще изминава впечатляващите 250 км. Зареждането от станддартна електрическа мрежа с напрежение 220-230 V става за около 11 часа, но при напрежение 400V зареждането трае само 2 часа.
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    don4o_90 ( преди 15 години )
    abe tiq ot audi pravqt mn dobri koli,nenormalni bih kazal :) mn stil vkarvat
  • #21
    0 rate up comment 2 rate down comment
    :D ( преди 15 години )
    Само 2 часа ...
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ако всяко малоумно пуберче изказва мнение за каквото и да е когато и да е без да има никакви знания по вапроса и идея за аккво говори до каде ще я докараме ?кой е чувал за сила жъздушно притискане нисък центар на тежесткак стигал въздуха от едно место до друго ... ?!?!защо това а не онова разлика м/у въздухозаборник и радиатор маи никои не прави пубери!!!
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Защо му се връзваш? Първо е анонимен и второ е неграмотен. Ти си изказа мнението и затова отстрани има рейтинг дали според хората си прав или не. Какво им се връзваш :)М/у другото защо не си регистриран, гледам, че често пишеш и имаш интересни гледни точки :)
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Точно обратното! И двете оси трябва да минат напред. Погледни Порше, автомобил със задно предаване и задноразположен двигател. И чети по-внимателно - говоря за радиаторна решетка, не за странични отвори. А този, който предположи, че този отвор охлаждал батериите да обясни защо им е толкова въздух на батериите и как стига въздухът до тях.
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Ben ( преди 15 години )
    Голямата решетка отпред е заради батериите... А за центъра на тежеста не си прав - двата двигателя за отзад, батериите са посредата и под предния капак остава кухо и леко - за багаж :)
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    осите са там кадето трябваколкопо назад да вкарат предната ос ве да я вкарат ж купето ли пти отлкова каса кола де да я шибнат страницхните дупки не са радиатори а въздухиозаборници за охлайдането на спирачните дискове все пак колата е доста ниска и няма от каде се охлайдаголемия радиатор по средата както се изразипак не ерадиатор нали все пак и батериите като се зарейдат и изхабяжат загряват не ви ли се е случвало докато гожорите далго по телефона да ви загрее в рацете и батерите имат нужда
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    DN ( преди 15 години )
    Само си хабите думите, едва ли ще продатат побече от 100 бройки, може би 1-2 в България...
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Говоря за това къде се намират осите на колелетата. Типично разпределение за предно предаване. Чудя се и за какво е тази огромна радиаторна решетка? Колата е с ел. двигатели, при това разположени отзад. Ако е само за климатика е поне 5 пъти по-голяма от необходимото за този малък, спортен автомобил. Това са нещата, които не харесвам в Ауди - демонстационен дизайн, който обикновено няма нищо общо с реалните взаимодействия в автомобила. Иначе дизайнът е добър, като изключим изцвъканите фарчета.
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Е как изместен център бе момче? ТТия 300 кила батерии са разположени по пода и вероятно ще са разположени по средата и отпред. От това по-добро няма. В смисъл ,че от това няма как да е по-нисък центъра на тежеста и баланса вероятно ще е 50/50. Не мисли ,че моторите са по 200 кила и разбалансират колата. Ел.двигателя няма нищо общо с тежкия ДВГ.