А,ако блъснеш челно кола с размерите на Q7 и някоя от горепосочните,коя ли ще запази пътниците си по-добре? И между другото от около година и аудито е с 5 звезди
Колега, евтини са, но не са ***.Полвината от тези "каляски", например, имат Euro NCAP рейтинг 5 звезди, което не може да се каже за Audi Q7, например...В разработването им са вложени повече пари, отколкото в това на скъпите модели. Евтини са, но изискванията към тях от клиентите са не по-малко високи, отколкото при скъпите, а задоволяването им, трябва да се постигне с много по-ниска себестойност на крайния продукт.Подобни злобливи изказвания не правят чест никому.
Имаше помощ за всички, но тя беше фиксирана сума.Просто 2500 ЕУР от евтин модел са 20-25% (като горепосочените), а от скъп няколко процента.Логично, рязко дръпнаха евтините автомобили.Освен това не забравяйте, че те заменяха 10+ годишни возила, т.е. които се карат точно от хора с по-ниски възможности.
Жалко ,че нямаше помощ за по скъпите и луксозни марки и модели. И въпреки това пак браво на Европейските държави, за разлика от тях ,наща държава допълнително облага тези ,които купуват нови коли. Да не забравяме ,че в началото на годината Пловдивчанин осъди държавата ни в Стратсбург, защото ни облага в радрез на всички закони с акциз ,върху коли произведени в ЕС. Нещо ,което го няма в нито една европейска държава.А какво да коментираме ,държавни бонуси за нова покупка.