IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru WRX STI обича лошото време

Дори закъсал ТИР не може да му се опре!

Subaru WRX STI обича лошото време
Вероятно всеки от нас е засядал в снежна преспа или е попадал на заледен участък, особено през последните няколко дни. Какво правим в такъв случай? Звъним на „Пътна помощ“, търсим нещо мощно с 4х4 задвижване, за да ни измъкне, или просто бутаме колата... ами ако колата е тир?

Тогава се оглеждаме за син, спортен автомобил с огромно задно крило. Да, освен достоен и изявен спортист, Subaru WRX STI е и перфектен влекач.

Малкият турбо двигател, перфектното задвижване на всички колела и добрите гуми могат да изтеглят дори в пъти по-голямо и тежко возило. Доказателството – долу ;)

0 от 500
  • #74
    0 rate up comment 0 rate down comment
    turboanalen ( преди 15 години )
    e tova e avtomobil qponska sportna bega4ka ili nemska limuzina a ne frenski bokluci i ialianski k*rvi
  • #73
    1 rate up comment 0 rate down comment
    лошия ( преди 15 години )
    all wheel drive for all wheel drivers
  • #72
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    големи сте разбиратели но май само гледате картинки то кучето гледало ама касапин не е станало с достатачно сила и сцепление може и влак да дръпнеш
  • #71
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    бакърена ти е главата, то му трябва малко помощ на камиона , точно толкова та да тръгне
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sniffski ( преди 15 години )
    Бай МилЮ в WiKi-то пише ли спецификацията на въжето? :)
  • #69
    0 rate up comment 2 rate down comment
    sniffski ( преди 15 години )
    Това въже е от бъдещето... :) Субару-то е 16X16 сигурно... :) а камиона не го дават изобщо в момента в който субару-то потегля :)Като гледам как се опъва въжето, ако хванеш два *** и им кажеш че в камиона има "бакър" ше го дръпнат по същия начин :Pпълен фарс!
  • #68
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 15 години )
    Нали? *** темата, ееей! Що не си пишат в статиите за всички немски МАСОВКИ. Ама така е като не са имали такъв автомобил и се правят на много компетентни.
  • #67
    1 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    e'ati ludnicata we
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    щом вярваш на уикипедия дето всеки "по-грамотен" пише не ми обяснявай
  • #65
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай МилЮ ( преди 15 години )
    Абе младежо, я отвори Уикипедията, за да не ти пращам сервизни спецификации на СТИ - симетрикъл АВД е разработка за централния дифф и си е на Субару и е за разпределението на преден - заден мост.Торсен е разработка на Торсен и се слага масово в двойното предаване на ВАГ - и на междинен и на заден дифф. ЕВропейската СТИ след 2006 и японска след 2000 и американска след 2003 имат заден дифф тип торсен, някой и отпред - Това, за което ти говориш е за централния! От доста години карам субару-споко!