IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Group ще спре експанзията, засега

Шефът на Volkswagen, Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) заяви, че не възнамеряват да добавят още марки в разрасналата се група.

Volkswagen Group ще спре експанзията, засега
През последните седмици VW Group доби 19.9 % от собствеността на Suzuki, 49.9 % от акциите на Porsche и фирмата Karmann. Марките които вече бяха във VW Group включват Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Skoda и VW.

Пред немското списание WirtschaftsWoche Винтеркорн заявява, че сега е доволен от това което се произвежда и от възможностите на групата и не вижда причини да добавя нови марки към нея.
„Има такива, които чукат на вратата ни. Някои от тях наистина искат да се присъединят към нас защото виждат, че имаме добра стратегия. Ние обаче сме доволни от това с което сега разполагаме и не виждам причини за по-нататъшно разрастване”, казва Винтеркорн.
Той обаче заяви, че сегашните 19.9% от Suzuki могат да бъдат увеличени в недалечно бъдеще. Целта е VW да разшири предлагането в сегмента на микро колите (така наречените K-car в Япония).
Миналият месец VW Group купи и банкрутиралия производител на автомобилни каросерии Karmann с производствените му мощности в Германия. Именно там ще бъдат произвеждани моделите на Porsche Boxster, за които първоначално се водеха разговори с австрийската Magna. 
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Uri ( преди 15 години )
    Точно като Съветския съюз,много велики,много големи,а накрая свършиха в калта.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    .............. ( преди 15 години )
    Ама да бе за това купиха Порше и сега 20% от Сузуки. Само за порше се бръкнаха 13 милиарда. Сааб в момента едва ли не се подарява. Друг е въпроса ,че май никой не го иска. Вагените имат пари и това е най-сигурното. Печелят добре и от лакомия е цялата работа. Както и от лакомия Порше се сляха с Фолксваген. Лакомията не винаги е добър съветник. Но със сигурност Фолксваген печелят доста а и са лидер в продажбите в момента, миналата година бяха 2-ри а по миналата 3-ти. Тоест развиват се! Засега.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Kunev ( преди 15 години )
    глупости,щели да спрат експанзията,защо,..защото се умориха ли!Само дете ще повярва на подобни глупости,особено от компания,станала известна единственно с алчността си,не с автомобилите си.Ако можеха,нямаше да купят СААБ ли!Но не могат,това е истината.Проблемът е,че положението изобщо не им е розово
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    nippon ( преди 15 години )
    марките губят идентичността си, това ми е идеята...излизат 5 марки, уж различни, а дефакто само в емблемите имат разлика...
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    К-2 ( преди 15 години )
    Аналогията е неуместна! Тук става дума за пазар. Ако разширяваш бизнеса, значи печелиш добре и имаш перспективи. Ако не, свиваш производството и продаваш активи...
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    nippon ( преди 15 години )
    имат безспорна заслуга във възражданито на шкода и сеат. но не ми харесва идеята да имаме автомобилен комунизъм...една партия-един автопроизводител...
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    nippon ( преди 15 години )
    на мен цялата тази работа ми напомня на съветския съюз....много велики бяха, докато не се оказа, че всичко е фасада и този съюз е бил бреме и ограничение за всички в него....
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Спокойно, то рано или късно тази експанзия ще им изяде главата. Много често и в бизнеса да си прекалено едър не е на добре.
  • #2
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ХХХL ( преди 15 години )
    Еми то останаха само 5-6 конкурентни марки . Всичко останало е Ваген. Остава им само да купят,БМВ,Мерцедес,Форд,Рено-Нисан и Тойота и направо да се свършва с конкуренцията. Не ми допада това съсредоточаване в една фирма на толкова голям капитал и отговорност. Дано не монополизират пазарите. Но няма как да се отрече ,че Вагените се справят доста добре с каквото са се захванали. Времето ще покаже, кой ще отцелее и кой ще е на върха, но Ваген стана доста голям фактор на автомобилния пазар.
  • #1
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Най-големите :)