IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Group ще спре експанзията, засега

Шефът на Volkswagen, Мартин Винтеркорн (Martin Winterkorn) заяви, че не възнамеряват да добавят още марки в разрасналата се група.

Volkswagen Group ще спре експанзията, засега
През последните седмици VW Group доби 19.9 % от собствеността на Suzuki, 49.9 % от акциите на Porsche и фирмата Karmann. Марките които вече бяха във VW Group включват Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Skoda и VW.

Пред немското списание WirtschaftsWoche Винтеркорн заявява, че сега е доволен от това което се произвежда и от възможностите на групата и не вижда причини да добавя нови марки към нея.
„Има такива, които чукат на вратата ни. Някои от тях наистина искат да се присъединят към нас защото виждат, че имаме добра стратегия. Ние обаче сме доволни от това с което сега разполагаме и не виждам причини за по-нататъшно разрастване”, казва Винтеркорн.
Той обаче заяви, че сегашните 19.9% от Suzuki могат да бъдат увеличени в недалечно бъдеще. Целта е VW да разшири предлагането в сегмента на микро колите (така наречените K-car в Япония).
Миналият месец VW Group купи и банкрутиралия производител на автомобилни каросерии Karmann с производствените му мощности в Германия. Именно там ще бъдат произвеждани моделите на Porsche Boxster, за които първоначално се водеха разговори с австрийската Magna. 
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    Cqlata tazi expanziq e za da stanat #1 v sveta,no e tegko da si na varha.Toyota vzeha da go usestat dosta dobre,a kato cqlo tova dovede do ponigavane na ka4estvot im i zaguba na klienti.Ne o4akvaite v badeste nesto dobro ot VAG nito ot Toyota,zastoto vsi4kite im novi modeli koito se gotovi da izlezat na pazara sa po6li i sku4ni i pod nivoto na tehnite pred6estvenici.Otdelno pridobivaneto na mnogo marki vodi do mnogo burokraciq i zaguba na sredstva,koito ne otivat po-prednazna4enie.
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    G ( преди 15 години )
    Ne iskam da se proqvqvam na golqm razbira4,no VAG sledvat kra4kite na GM i rano ili kasno ste gi zastigne sastata sadba.Nqkoi ste kagat,4e sam se pobarkal,no v badeste nqma da imat sredstva da investirat navsqkade i leko poleko markite im ste zapo4nat da stavat gubesti,ste izpolzvat edni i sasti platformi za vsi4ki modeli,rqzane na razhodite s evtini i neka4estveni materiali i zaguba na klienti.V interes na istinata v momenta Ford,GM i Honda,Subaru sa vmnogo po- dobro fin.sastoqnie ot VAG.
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ааа ти за тва ли си с хюндай бе миризлив? ако мислиш ,че някой поглежда евтината ти корейска ***, си в много голяма заблуда.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Време беше да спрат. Това не води до добро. Едно е да изправиш една или две фирми на крака, друго е да имаш 10 проблема, които не знаеш кога ще се появят. Все пак нека си припомним, че само допреди няколко месеца, Порше щяха да купуват Фолксваген! Представям си тогава колко е било розово положението на VAG. Добре че беше тая псевдокриза, та да навирят високо нос. Без нея продажбите катастрофално щяха да спадат, защото те реално спадат от началото на деветдесетте години.
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    мирчев ( преди 15 години )
    Истината е,че VW,Skoda,Seat,Audi,... са все един и същи талаш.Толква са безинтересни,че не ги поглеждам вече.Немския комунизъм се оказа същата боза като руския.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Y12 ( преди 15 години )
    VW са много зле.На Тойота им стига да се върнат на нивото от преди година и половина,над 9 млн. и VW ще си останат на нивото на малък регионален производител със иронично-наивни амбиции
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    me ( преди 15 години )
    до Съединението и Ури, доживях да се коментират в тоя форум хуманистични и политико-икономически идеи, макат и на доста посредствено ниво, Съединение, като прибавиш към цялата картинка и мюсюлманите и ги докараш до стандарта на златния милиард сега, ела ми се обади, тогава няма да ми е проблем да ти подабя bentley, Ури, тази компания е пазарно ориентирана и гъвкава с фирмени ценности, които гарантират растеж и качество, като тойота, няма толкова глупави мениджъри, че да я вкарат в калта
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    А дано, ама надали! :) Напълно съм съгласен с теб! :)
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Баричело ( преди 15 години )
    ква лакомия бе лещпертова да не ти е сергия на женския пазарв големия бизнес не се ли развиваш и растеш те поглъщат или изчезваш !VW са най големия автомобилостроител в света като задминаха тойта 5 години по-рано от отколкото го бяха планирали !!тия семкаджийски простоии дето разправят лайнетата за VAG мога да си ги наврат отзад
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Съединението прави.. ( преди 15 години )
    Съюз нерушимъй ,републик свабода.... да не забравяме ,че и САЩ е на същата основа 50 щата в една държава. И Европа за там се е запътила. Истината е ,че различията пораждат спора, а обединението прави каузата. Говоря за държавите а не за колите. Когато цялата планета стане една държава, няма да има срещу кого да се воюва, няма да има нужда от митници,граници,армия,войни и т.н. няма да има какво да се превзема и какво да се дели. И тогава цялото човечество ще тръгне по един общ път.