IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официални данни и снимки на Mercedes-Benz E-Class кабриолет

От Mercedes-Benz публикуваха официална информация и снимки на Mercedes E-Сlass кабрио.

Официални данни и снимки на Mercedes-Benz E-Class кабриолет
Има най-вече подробности за новия дефлектор, монтиран на горната част на челното стъкло. Наречен Aircap, той може да бъде командван от водача и насочва насрещния поток от въздух на 20 см над купето. Той работи в комбинация със заден дефлектор за да намали шума при свален покрив. 



Aircap може да бъде издигнат до скорост от 160 км/час и действа ефективно до скорост от 250 км/час. Според производителите от Mercedes, откритата версия на Е-Клас е първият кабриолет, който може да се използва постоянно от 4 души, през цялата година и на всякакви пътища. 



Системата Aircap е била разработена след повече от 2 хиляди часа изпитания в аеродинамичен тунел, казва Теди Вол (Teddy Woll), главен мениджър в Mercedes отговарящ за аеродинамиката на моделите. Системата Aircop e съставена от 211 различни части и е направена от 44 различни материали, като е изпитвана при екстремни условия. 

Макар от Mercedes да казват, че тази система може да се използва и при други открити модели, те признават, че тя е най-ефективна при четириместни автомобили. 



Версията купе на новия E-Сlass е автомобилът с най-добра аеродинамика на света - Cd = 0.24. При кабриолета обаче, коефициентът на аеродинамика естествено пада до 0.28 (което само по себе си също е много добро постижение). Когато се отвори системата Aircap аеродинамиката обаче се влошава още повече, като се повишава разхода на гориво. 



Продажбите на открития E-Сlass ще започнат от март идната година в Европа. Колата ще бъде стандартно екипирани със системата Aircap. Като екстра ще се предлага и системата Air Scarf, (Въздушен Шал), която насочва топъл въздух около вратовете на пътниците. Собственото тегло на кабриолета е с около 70 кг. по-високо от това на купето. Кабриолетът ще се предлага със същия набор двигатели с 4, 6 и 8 цилиндъра, както е и при E-Сlass седан и купе. 



Все още от Mercedes не са обявили цените на откритата версия, но най-вероятно те ще са с около 5% по-ниски от тези на сегашния кабриолет, същото намаление което се наблюдава и при версиите седан и купе.
0 от 500