IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo С30 с нова външност

Малкият шведски хечбек премина през процес на обновяване и модернизация.

Volvo С30 с нова външност
По-значителни промени има в предната част, с нови фарове и нова радиаторна решетка. Двете брони са вече без черната пластмаса от предишната версия, а отворите за въздух вече са подобни на тези при малкия SUV на фирмата, XC60. Предпазните кори по калниците са останали, също като спойлерът отзад.

Всъщност отзад почти няма промени, защото и задните светлини не са пипани. Интересно е обаче, че модел 2010 на Volvo C30 идва в Европа без двигателя 1.8 (92 kW), който досега се предлагаше заедно с базисния 1.6 (74 kW) и 2.0 (107 kW). Сега Volvo C30 ще се предлага в Европа с пет версии на бензинови двигатели – 1.6, 2.0, 2.0 F DRIVe, 2.4 i и Т5.

Автомобилът ще се предлага и с четири дизелови двигатели: 1.6 D DRIVe, 2.0 D, 2.0 D Powershift и D5, които ще бъдат с мощност съответно 80, 100 (за двата двулитрови агрегата) и 132 kW.
Заедно с това цените на които ще се предлага малкият хечбек също така са променени, при това в посока надолу. Базисната версия ще има цена от около 17 500 евро, което е по-малко с около 800 евро от досегашната цена.

В същото време оборудването е станало по-богато – шест въздушни възглавници, системите за зашита SIPS и WHIPS, електрически огледала и прозорци, аудиосистема с Aux-In, кожен волан и скоростен лост, двузонов климатик, лети джанти с размер 16 цола вместо досегашните 15 цолови джанти, борд компютър и др. Автоматичната трансмисия Geartronic се предлага като екстра с доплащане от малко под 2 000 евро.
0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 16 години )
    Не си съвсем прав за продажбите. В Северозападна Европа са на ниво. А на Българския предубеден пазар си прав, че нито нови нито стари се търсят особено. Но пазарът тук е извратен...Малко неточности има в статията. C30 и до сега базово се предлагаше със 8 airbag-a, SIHP, WHIPS, ел. стъкла/огледала и aux-in. В повечето европейски страни и 16" джанти бяха стандарт (Мото Пфое съобразно пътищата ни го даваха базово с 15"). Кожения волан и автоматичния климатик пък си остават опция за ниското ниво
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    18000 евро за базово волво ми се струва доста, признавам че са качествени коли но малко се поизхвърлят имайки в предвид че са на загуба последната година имат продадени смешни бтойки просто не се харесват от хората дизайна е много странен а на старо изобщо не се търсят и веднъж купил волво остава вечно твое
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 16 години )
    Чудесен автомобил. Много е шик, макар и непрактичен. Браво.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 16 години )
    Тва откъде идват парите няма значение, Волво в момента се развива много добре от към технологии, а с новите модели ще оправят и дизайна, който много ми харесва междудругото.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    фен ( преди 16 години )
    Да си купуваме VOLVO преди да е станало китайско