.jpg)
Автомобилът ще бъде с трилитров дизелов двигател с 6 цилиндъра и мощност 245 к.с. Максималният въртящ момент на дизеловия двигател е 600 Nm. Заедно с дизеловия агрегат, в хибридната система влиза и електродвигател от 25 киловата, както и комплект акумулатори. Те ще могат да се зареждат от стандартната електрическа мрежа. Електроенергията ще се допълва и от системата за регенерация на използваната кинетична енергия в спирачките.
Освен това в Land Rover подготвят още един нов модел на Range Rover – компактен кросоувър чиято външност ще бъде на базата на концепцията LRX. Бъдещият LRX също ще получи и хибридна версия. За разработката на този модел фирмата е получила и държавна помощ от британското правителство в размер на 27 милиона паунда. Основна цел на Land Rover е в следващите пет години да свалят средните вредни емисии от СО2 с 20%.

