.jpg)
Сега обаче шефът на групата Fiat, Серджо Маркионе заявява пред изданието Automotive News, че Lancia и Chrysler „трябва да намерят начин да съществуват съвместно, без да се конкурират, макар да са нужни много пари за да се поддържа една марка”.
Маркионе отбелязва, че Chrysler има международна популярност, но в същото време Lancia е добре позиционирана в доста европейски страни.
Междувременно, източник от Fiat заявява пред изданието Autocar, че Chrysler и Lancia могат да работят по начина по който правят това Vauxhall и Opel, които имат общи продукти, обща маркетингова стратегия и реклама и все пак остават разпознаваеми като две отделни марки.
В същото време от Chrysler се появи информация, че ще пусне своя версия на новото поколение на Lancia Ypsilon и на хечбека Delta на пазарите в Европа.


0