
Според Райли новата мини кола е приоритет за фирмата. Райли е шеф и на Chevrolet Европа и съобщи, че хибрида Ampera (версията на Chevy Volt от Opel) ще бъде произвеждана в Европа.
Относно финансовото състояние на Opel/Vauxhall, Райли заяви, че докато за операциите си в САЩ GM разполага с достатъчно средства, за операциите си в Европа не може да харчи много. Главните потоци от парите ще отиват за плащане на държавния дълг и за приключване на преструктурирането.
В този смисъл Райли обяви, че в GM разчитат на помощ за Opel/Vauxhall от европейските правителства и би било много разочароващо ако Германия не участва в този процес.
Според най-новите информации, за преструктурирането на GM Европа ще са нужни 2.7 милиарда евро, които американският концерн разчита да получи от правителствата на Германия и Великобритания.

Преструктурирането ще включи и закриването на около 8500 работни места от общо заети в момента около 50 000 души. Поставената задача е да се постигне отново печеливша дейност през 2012 година.


0