IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Модернизираното Infiniti G37 2010

Леки визуални промени и още по-качествени материали.

Модернизираното Infiniti G37 2010
Промените по водещия спортен модел на Infiniti за Европа са леки, но ефективни и доближават визуално седана до неговия по-спортен двуврат братовчед 37 Coupé.

Новите самонасочващи се фарове със стандартни би-ксенонови светлини, обновената радиаторна решетка на Infiniti с двоен овал и променената зона под бронята с изтеглени встрани фарове за мъгла (досега фаровете за мъгла бяха вградени в основните светлини) са основните промени по оригиналния дизайн на колата.

Останалата част от каросерията на G37 Saloon остава непроменена, запазвайки типичния мощен силует на колата.

Промените в салона са също толкова леки. Декоративните елементи от палисандрово дърво имат нов блясък, а коженият салон – по-светли тонове. Като опция се предлага и нов Wheat кожен салон в комбинация с черни декоративни елементи.

Впечатлението за качество в G37 е още по-добро, благодарение на новите алуминиеви декоративни елементи с форми, напомнящи за японската калиграфия, както и на дизайна на централната конзола в стила на кросоувърите EX и FX. Таблото с инструментите и LCD дисплеят на таблото сега имат бял фон, който ги прави по-ясни за разчитане.

Новост е и системата за информация и забавление Connectiviti, която се предлага за първи път в Saloon, след като дебютира в гамата на G37 чрез модела Convertible по-рано тази година.

Функционалната система Connectiviti е базирана върху HDD (твърд диск), комбинира модерни технологии, като MP3 плейъри, мобилни телефони, иновативна сателитна навигационна система и др.

За 2010 г. се предлагат и три нови външни цвята: Smokey Quartz, Graphite Shadow и Vibrant Red.

Моторът е V6 с VVEL технология, а задвижването може да бъде задно или на всичките колела (предлага се и в най-спортната S версия).

Цените и спецификациите на 2010 G37 Saloon ще бъдат обявени в началото на следващата година, преди старта на продажбите през пролетта.
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Nabludatel ( преди 16 години )
    Промените са за добро, особено 4х4 за S версията - по-добри спирачки. Проблемът е, че пространството в салона е по японски размери- особено височината в купето. Висок съм 185см а главата ми почти опира в тавана. Още по-зле е ако има шибидах...
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    kolata kato gabariti e mejdu Eclas i C class no e pozicinirana v tozi segment zaradi cenata si
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Badi ( преди 16 години )
    Po skoro CLS ima prilika s tva Infinity dizaina ne mn po razli4en ot staroto G35 deto se pravi sigorno ot 2001. Ina4e nz za6to Infinity puskat taq kola kato konkurent na C klasa i 3ta seriq koito q vijda lna jivo znae 4e e ogromna 2rataka da ama sedana mislq 4e po golqm i ot E klasa i 5cata
  • #3
    0 rate up comment 1 rate down comment
    разбирател ( преди 16 години )
    С тая малка подробност, че стилистиката на Инфинити, както и на Лексус започва да се гради през 80-те чрез пълно, нахално и последователно копиране на стилистиката на Мерц. А иначе Инфинити са елитна марка, но с остаряла като концепция и разход на гориво моризация - нямат модел с разход под 15 на сто! Иначе са луксозни....
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Емо ( преди 16 години )
    Това е стилистиката на инфинити, преди дори мерцедес да знаят, че ще има CLS!!!
  • #1
    0 rate up comment 2 rate down comment
    m ( преди 16 години )
    Има прилика отпред с Мерцедес CLS