
Според доклада в Северна Америка отново залагат най-вече на бялото (17.8%), черното (17%) и сребристо (16.7%), следвани от сивото, синьото и червеното.
В Европа предпочитаме същите цветове за колите си, но на тук най-често се купуват черни коли (27%), следвани от сребристите (19.9%) и белите (10.2%). Резултатите показват, че черното продължава да набира популярност на Стария континент, както и бялото, докато сребристото например е загубило част от чара си.
При Японците са най-търсени белите коли (28%), следвани от сребристите и черните. В Китай е на мода цветът Silver rose (Сребърна роза), който заема 36% от всички продадени нови автомобили, както и черния, който въпреки спада с 4 на 100, остава сред най-предпочитаните (23%).
Индия пък обича сребристото (26,4%), бялото (23,4%), червеното (16,1%) и синьото (10,9%). В pуската ранглиста, сребристото за първи път застава на челното място с 23,4%, следвано от зеленото (18,2%), черното (16,7%), синьото (15,5%) и червеното (10,8%).
В световен мащаб класацията изглежда така: Сребрист - (25%), Черен - (23%), Бял - (16%), Сив - (13%), Син - (9%), Червен - (8%), Кафяв / бежов - (4%), Зелен - (1%), Жълт / Златист - (1%), Други - (1%).
Автомодата за 2008 година ТУК.


0