IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Kia модернизира Carnival

Големият MPV модел на Kia Carnival премина през модернизация.

Kia модернизира Carnival
Наред с някои промени във външния вид, сега автомобилът ще бъде предлаган с нов турбодизелов двигател CRDi с обем 2.2 литра и с нови скоростни кутии. След три години на пазара, сега фирмата освежи Carnival с нова радиаторна решетка, която става основна черта на новия дизайн на Kia. 



Същата предна маска се вижда и при моделите Soul, новото Sorento или модернизирания Cee’d. Най-съществената промяна за Carnival обаче е смяната на двигателя. Сега колата ще бъде предлагана с новия турбодизелов двигател на групата Hyundai-Kia, който има обем 2.2 литра и мощност 143 kW. Този агрегат освен на Carnival ще се монтира и на новото поколение на Sorentо и на модернизирания Hyundai Santa Fe. Максималната мощност от 143 kW се достига при 3800 об/мин. 

В сравнение с досегашния двигател CRDi на Carnival с обем 2.9 литра, това е със 7 kW повече. Значително по-голямо обаче е повишението на максималния въртящ момент, който от 343 Nm при стария двигател вече е станал 421 Nm при новия, като е наличен между 1800 и 2500 об/мин. 

Двигателят се комбинира с две трансмисии – механична и автоматична, като и двете са с по шест скорости. Това също е новина, защото досега Kia Carnival се предлагаше с трансмисии с по пет скорости. Тези промени дават резултат в подобреното ускорение на колата - от място до 100 км/час с механична скоростна кутия за 1.2 секунди по-бързо от досегашния модел, а с автоматична скоростна кутия подобрението е още по-впечатляващо – с 2.3 секунди по-бързо от досега продавания модел. 



Въпреки повишената мощност и по-добрата динамика, новият двигател подсигурява и по-нисък разход на гориво, с 1.1 литра по-малко от стария модел с механична скоростна кутия и 1.5 литра на 100 км по-малко за версията с автоматична скоростна кутия. 

Автомобилът ще бъде предлаган в три степени на обзавеждане - Active е с релси на покрива, джанти с размер 16 инча, три реда седалки (като втория и трети ред могат да бъдат отстранени), cruise control, климатична система, аудиосистема, електрически външни огледала, централно заключване, 6 въздушни възглавници и ESP.

Втората степен Comfort е с лети джанти, фарове за мъгла, затъмнени задни стъкла, тризонов климатик, подгрявани предни седалки, борд-компютър, сензор за паркиране назад, кожен волан и др. 

Най-богатата степен на оборудване Exclusive прибавя към всичко това и панорамен люк на покрива, автоматично регулируемо кресло на водача, камера за наблюдаване пространството зад колата, сензор за чистачките и др.
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO ( преди 16 години )
    ***-OFF MIRIZMMMMMMA
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    realtech ( преди 16 години )
    Преди да се изказваш така неподготвен,пробвай веднаж 2.0 или 2.2 дизел компресор+турбина,какъвто е този 2.2 от статията и тогава се опитвай да правиш някакви сравнения с 2.7.А от това,че си писал за 2.7 "минимална подръжка" разбирам,че дори и бегла представа нямаш,ама дори бегла каква е подръжката точно на този 2.7,който споменаваш.
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    dreo ( преди 16 години )
    Не знам дали е грозен,но е в пъти по-красив от вана на фолксваген,определено!
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    D.Dimov ( преди 16 години )
    Пишещия по тези статии"горещ ВАГ-фен" наистина си е ***,не е нарицателно.Мазен,пъпчив *** от старозагорско.Снима се пред чужди коли и пуска снимки,че били негови.А има всъщност една адуи 80-ка,свидетел на падането на Берлинската стена,модел който и в БГ вече не помнят.Тя и неговата на нищо не прилича,но е ... с лети джанти,ха,ха,няма майтап... *** работа.Просто няма такъв комплексар!Всички мнения "за VW и против всички други" са само негови,до едно!Не се лъжете да му отговаряте.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Това беше до Kozaria .. извинявам се .. не до BEN ...
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    От това изказване си личи че не разбираш от автомобили. Старите мотори които бяха много по-големи като кубатура и по-малко коне даваха много по-голяма мощ на двигателя и най-важното дълъг живот на двигателя ! А не като новите (в световен мащаб) примерно 1.8 литра и 200 коня. Аз съм карал кола 2.7 литра 170 коня и кола 160 коня 2.0 литра ... познай коя изпреварваше много по-мощно и коя и до ден днешен продължава да върви без проблем с минимална подржъка..тази със стария голям 5 цилиндров двигател
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BEN ( преди 16 години )
    Това е хибрида Тата Логан :D :D
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Anonimen ( преди 16 години )
    Господи, пак тази решетка...
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kozaria ( преди 16 години )
    ti mai mai ne6to se zasegna, i30 li e za teb kolata na godinata? karai koreikata i laskai bastuna na *** s jalti taburetki!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    ebati groznoto nedorazumenie, butka za vesnici, dizaina mu e ot 92-93 godina sram a KIA imat nqkolko dosta priatni modela