IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започват продажбите в Европа на новата Toyota Land Cruiser

В редица европейски страни Toyota започна приемането на поръчки за новия Land Cruiser модел 2010.

Започват продажбите в Европа на новата Toyota Land Cruiser
Интересно е, че на негова база през следващата година ще се появи и новото поколение на Lexus GX 460, който ще се продава на пазарите в САЩ, Китай и Азия. 



В Европа новият Land Cruiser ще се предлага като версия с пет врати и ще бъде с модернизиран дизелов двигател D-4D с обем 3.0 литра. Неговата максимална мощност е 173 к.с. и той се комбинира с автоматична трансмисия с пет степени. 



Ще може да се избира между три степени на оборудване - LC3, LCD и LC5. Ще има възможност да се поръчва и версия със седем места (с изключение на базисния модел). LC3 е с джанти имащи размер 17 инча, релси на покрива, фарове за мъгла, климатик, cruise control, Bluetooth и системата „без ключ” наречена „Smart Entry and Start”. 



Ако изберете LC4 ще разполагате с тризонов климатик, 18 инчови лети джанти и автоматично сгъвани седалки на трети ред. Предните седалки се подгряват, колата предлага монитор за паркиране назад, висококачествена аудиосистема от JBL със 17 говорителя и навигация с hard disc drive (HDD) и памет 10GB. 



На върха е LC5 който към всичко изброено досега прибавя и регулируемо окачване (Adaptive Variable Suspension) с активен контрол на пътния просвет, голям люк, системите Crawl Control, Multi-terrain Monitor, Steering Angle Display, Multi-terrain Select, както и система за забавление на пътниците на задните седалки. 



Цената на новата Toyota Land Cruiser започва от около 35 000 евро и стига до 50 000 евро. Първите собственици ще получат своите автомобили през декември.
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    или е прекалено висок, или тесен. Затова изглежда, все едно е на кокили. Изобщо не ми харесва като външност. Ланд Крузер V8, или Секвоята, виж това вече е друго нещо.
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Atanas ( преди 16 години )
    tctctc...Не се обаждай като незнаеш!Като си разбирач кажи на коя "китайска" кола ти прилича този Land Cruiser?!А по въпроса за SUV-овете съм на мнението на "Анонимен"!Иначе на мен много ми харесва тази TOYOTA!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    чул недочул ти за дюзи. На всяка "печка" може да заминат дюзите. К'во се впрягащ? И да Land Cruiser-a е един от най-добрите SUV-ове правени, защо в пустините няма q7 ili q5 ili x5 ili ml gl, touareg? Защото не стават те са шосейни, "show" suv-чета
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    tc tc tc ( преди 16 години )
    nikoga ne sa vqrval 4e edna qponska kola 6te prili4a tolkova mn na kitaiska!6e me izvinqvate ama e mn grozen!
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Do Smexus ( преди 16 години )
    Кои дюзи бе смешен? Тойота прави егати здравите Сувове,това не са ти трошките на Мерцедес и Фолксваген с техните смешни паркетни сувчета,които затъват в 2 сантиметра сняг. Безспорно най-здравите Сув-ове са тези на Тойота.Затова по пустините и по Иран,Либия ,Дубай и т.н. карат само Тойота Ланд Крюзер, Само Тойота карат и по Русия и северните страни.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Predpo4itam 200 i dizelovija osmak -396 p.h.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    SMEXus ( преди 16 години )
    я ти байо кажи нещо за СО2 показателите и за тези прословути дюзи,дето трябва да се сменят точно като изтече гаранцията и са по-скъпи от тези на МВ
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Та искам да кажа,че и при Мерцедес се вижда,че от големия 3.0 V6 дизел изкарват едва 231 коня и 540 Нм, сравнени с форсирания им 4-цилиндров дизел 2.1 Туин турбо,който изкарва 204 коня и 500Нм,големият е разтоварен и ненапрегнат дизел.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Тойота/и японските производители/при СУВ-овете си залагат на голям обем дизели,които са разтоварени,а не форсирани. При Сув-овете не се търси състезателен елемент.Който иска повече бързина ,посяга към бензиновия 4.0 V6 с 250 коня. Относно примера ти с Мерцедес.--Първо двигателят с 204 коня и 500 Нм върт.момент не е 1.8,а е 2.1 дизел,второ е twin turbo и трето по-големият двигател в гамата на Мерцедес 3.0 V6 от 6-те си цилиндър и 3.0 работен обем вади едва 231 коня и 540 Нм върт.момент
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до разбирача ( преди 16 години )
    Явно никога не си ларал подобни японци, имам Изузу 2.5 чист дизел със 80 коня и наклони от по 12градуса, ги катери като бензинов 130 коня, сигурен бъди че тези 173 коня в гората са предостатъчен запас от мощност, разпределен по коренно различен начин от обикновен автомобил.