IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Америка предизвика Европа

Малък американец се опълчи на големите европейци.

Америка предизвика Европа
Какво знаем за Америка, т.е. за американските коли? Големи са, с още по-големи двигатели. Е, това е на път да се промени (не напълно разбира се). 

Автомобилните издания Motortrend и Automobile magazine предоставиха арена за сблъсък между американския Lincoln MKS и европейците Mercedes Benz E550, Maserati Quattroporte, BMW 550i и Jaguar XF.

Вярвате или не, американците противопоставят автомобил с "малък" V6 турбо двигател срещу по-големите V8 европейци.

Странно, но факт! Хората конструиращи най-големите автомобилни двигатели, ще покажат на нас европейците(откривателите на турбото), че не всичко е обем.

Е, как мислите, може ли автомобил с шестцилиндров двигател(Lincoln MKS) да победи по-големите осемцилиндрови машини с марка Mercedes Benz, Maserati, BMW и Jaguar? Motortrend и Automobile magazine ще отговорят на този въпрос, чрез изпитанието 6 VS 8.

Трасето, по което преминава изпитанието е сред най-опасните в света - проход в местността Rocky Mountains, Colorado (3655 м. надморка височина). 

Пилотът е Rod Millen - рали, оффроуд, дрифт състезател. Баща на популярният Rhys Millen от Rhys Millen Racing.
Предоставени са му три опита с всеки автомобил.



Ето и крайното класиране:

5. Maserati Quattroporte (177.1 сек) - 4.2 литра V8. Мощност 400 к.с.

4. Jaguar XF                     (175.4 сек) - 5.0 литра V8. Мощност 385 к.с.

3. Mercedes Benz E550    (174.4 сек) - 5.5 литра, V8. Мощност 382 к.с.

2. Lincoln MKS                 (172.7 сек) - 3.5 литра V6 EcoBoost. Мощност 355 к.с.

1. BMW 550i                    (170.9 сек) - 4.8 литра V8. Мощност 360 к.с.

BMW 550i дава най-добро време, а плътно зад него се нарежда Lincoln MKS. Американското возило постига и най-висока скорост по трасето.

Отделете 7 минути за това видео, заслужава си ;)
Mercedes Benz E550, Maserati Quattroporte, BMW 550i и Jaguar XF



Lincoln MKS

0 от 500
  • #79
    1 rate up comment 0 rate down comment
    niko ( преди 15 години )
    за мен това са абсолютно нереални тестове, при правилните настройки евро-колите ще смачкат тоя линкълн. 1во говорим за 3600м надморска височина, защо тези тестове са на такава височина ?, просто Линкълна е битурбо и за разлика от атмосферните европейски машини не се затруднява да засмуква въздух на такава височина. я да доведат линкълна на Нюрбургринг да го видим ; )))
  • #78
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Mrs Chocolate ( преди 15 години )
    Няма място за сравняване тук. Американското си е американско-голямо, тежко, мощно, харчи много, луксозно... , а европейското си е европейско-спортно, бързо, харчи малко, по-малко е и все пак луксозно. Но има един важен факт и той е, че американските коли държът цените си.
  • #77
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тия луди ли са да сравняват Maserati с Lincoln. Тия за имидж чували ли са?
  • #76
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    това кой е шампион във WRC няма никакво значение! По пътя на твоята логика...Пежо 206 уууу невероятно "стабилна" кола...bullshit, време е да се разбере, че не само в Германия се правят добри коли. Надморската височина оказва влияние чак когато въздуха стане беден на кислород..и т.н.
  • #75
    0 rate up comment 0 rate down comment
    mkvr32 ( преди 15 години )
    Всъщност теста е доста обективен защото се провежда от 2 от наи- реномираните списания на американския пазар и те далеч нямат за цел да си прииначашат нещата. Относно автомобилите карал сам сичките без масератито и линкълна макар и не достатъчно добър колкото еропеиските алтернативи е на светлинни годинни от това което предлагаха линкълн само допреди година - две. Моделът наистина е решаващ за по нататъчното развитие на марката.
  • #74
    0 rate up comment 2 rate down comment
    обективен ( преди 15 години )
    Ама сте прости селяни. Естествено, че теста е обективен. Нормално е кола на Форд да има добро управление и поведение на пътя при положение че Форд са шампиони във WRC 2006 и 2007г.Освен това теглото в подобни тестове е решаващо, а също и надморската височина от която се губят доста к.с., но като цяло повечето от т.нар. "реномирани европейски марки" са въздух под налягане и не са много по-добри от японски, щатски и даже корейски автомобили от същия клас.
  • #73
    0 rate up comment 0 rate down comment
    G.R.D. ( преди 15 години )
    Vikam si i az neka kaja neshto za vsi4ko!Za testa kolkoto i da mu pomagat toq amerikanski groznik prili4asht na reno po dobre ot tova nemoje.A za horata s komentarite: 1. onq deto se fali 4e testval mn kolici az klata cici i karam bugati veiron na 2 gumi tva specialno za nego. 2. teq s typotiite kakto vikat te leka nosht na tqh. 3 koito sa komentirali testa shte im kaja 4e kato isklu4im Lincoln MKS dr sa pravelno naredeni
  • #72
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ilko ( преди 15 години )
    еми аз съм се качвал и мога да ти кажа че по-пласмасови коли от тия няма! Такива *** са, особено новите, че си нямате на идея. Качих се в DODGE CHARGER HEMI 6.1 единственото хубаво нещо са джантите 20 цола и двигателя който е HEMI! Останалата част мога да я оприлеча като Chevrolete Aveo, а колата е от среден клас.
  • #71
    0 rate up comment 1 rate down comment
    хахахахахахах ( преди 15 години )
    Много сте ми смешни всички, вие какво разбирате от коли,бас че 95% от тука присъстващите не са се качвали на амариканска кола!А другите 5% знаят какво е,а тея които не са се качвали на американска кола да МЪЛЧАТ и да си карат голфчетата и да не говорят на изуст ако ме разбирате! Първо американската кола е далеч от 1 европейска кола, къде BRABUS къде заводски MUSTANG, АКО НЯКОЙ ПРАВИ РАЗЛИКА МЕЖДУ ТЕЯ 5 ДУМИ НЕКА ДА МИ ПИШЕ!И друго да кажа, като видите американска кола на пътя се изплезвате!НАЛИ?
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    стан ( преди 15 години )
    абе наредена работа е това. дядката кара всяка кола различно. на всичкото отгоре като гледах линкълна и бмв-то са със супер твърдо окачване а останлите бая се кандилкаха на завоите. Което е малко наредена работа. На всичкото отгоре мазератито е доста бързо по принцип и с мн добра аеродинамика а дядото обра всичката прах там. И тоя мерцедес е правен за лукс, да бяха взели АМГ-то и да видим, пак е 8 цилиндъра ама ще им спука шушоните :).