
Инженерите на Nissan са пренастроили пружините и амортисьорите на окачването, както и задния сайлънт блок. Това е позволило колата да предлага по-комфортно возене, като в същото време е запазила отличната си управляемост.
Благодарение на новите настройки в блока за управление на спирачната сила, задните колела спират по-ефективно и колата е станала по-стабилна при рязко спиране. Промени има и в програмата за контрол на системата 4х4, което е подобрило маневреността при малки скорости. Има леки промени и в настройката на роботизираната трансмисия с два съединителя, която също е станала по-добра. Не на последно място, Nissan GT-R вече отговаря на екологичните норми Euro-5.
Във външния вид на GT-R има една промяна – дифузьорът в задната част, който е и с допълнителни вентилационни отвори. Появиха се информации, че през следващата година наред със стандартната версия на GT-R и „горещата” версия GT-R Spec-V, ще бъде пусната и нова „луксозна” версия на модела. При нея главните промени ще са в интериора и по-богатото оборудване, както и по окачването.


0