IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов рекорд за скорост на сериен автомобил?

Британският производител на малки серии спортни автомобили Keating показа новите си модели SKR и TKR още през април 2008 г.

Нов рекорд за скорост на сериен автомобил?
След редица промени по двигателя сега от Keating твърдят, че по-силният TKR модел е способен да подобри световния рекорд за скорост за сериен автомобил.

На изложението MPH от Keating съобщиха, че суперавтомобилът TKR е постигнал неофициално максимална скорост от 416.16 км/час. по време на тестове на Соленото езеро в Калифорния.
TKR е с двигател с обем 7.0 литра и има максимална мощност от 1800 к.с. Ако неофициалните данни са верни, то световният рекорд на SSC Ultimate Aero TT е подобрен с 4.8 км/час. За да стане реалност новият рекорд, Keating трябва да повтори опита пред независими експерти.
Супер автомобилите TKR и SKR са на едно и също шаси и стоманена рама. Може да се избира от два двигателя V8 на GM, с обем 7.0 и 6.0 литра. Панелите на каросерията могат да бъдат поръчани от фибростъкло или от карбон. Трансмисията е от Porsche с пет степени, движещият момент се предава само към задните колела.
От Keating съобщиха, че ще бъде произведена къса серия от TKR и SKR, само на базата на предварителни поръчки.
0 от 500
  • #10
    17 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 16 години )
    Защо мислиш, че е задължително модела да в неуправляем? Защо заклеймяваш нещо, за което нямате информация? Или мислиш, че само големи производители могат да произвеждат качествени спортни автомобили. Все пак на Нюрбургринг абсолютния рекорд се държи от Radical SR8LM, a по-бързи от GT-R са още 2 модификации на Gumpert Apollo, 2 на Donkenvoort D8 RS и Pagani Zonda F + няколко модели на големи производители. Същото се потвържава и на Хокенхайм и на пистата на Топ Гиър. Не всичко непознато е ***!
  • #9
    17 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 16 години )
    iv4o prav si,to tova e samo za dvijenie napravo,ina4e sigurno e ***..jalko,4e nqma dannite i na uskorenieto
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    На нюрбургринг GTR ще я накаже :)
  • #7
    17 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 16 години )
    Имаше едно схващане доскоро,че серийни са коли,произведени над 250-300 бройки,или дори за 500 говореха. В този смисъл Мурсиелагото май пак защитава честта на Ламборгини като най-бърз между серийните.
  • #6
    17 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 16 години )
    Разбира се,че с по-малко финансиране,като ползват готов Салийн(на такова най ми прилича). В този клас собствени конструкции не си позволяват дори и напреднали тунери. Добрата настройка я могат само големите производители,защото се прави с много тестове,а те са скъпи. А без добра настройка-пази боже да кривнеш от правата линия с тези 1800 коня на задно.Истината,както винаги е на Нюрбургринг.Tам,обаче е нужно да спираш и да завиваш добре. Тази кола,ако ще и 500 да вдига,за мен няма значение.
  • #5
    17 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 16 години )
    линия. Просто правилата за серийни автомобили са такива. Ако имаше изисквания за 100000 произведени броя, рекорда щеше да е съвсем друг. В изискванията за рекорд за сериен автомобил не се споменават климатик, кожен салон и дървени апликации. Вие си го разбирайте, както искате. Факт е, че хората постигат високи резултати с много по-малко финансиране.
  • #4
    17 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 16 години )
    Нали се сещаш, че за разлика от SSC и Keating, зад Бугати стоят милиардите на VAG. С пари всичко се постига. Не си мисли, че с достатъчно финансиране и SSC няма да могат да добавят доста лукс. Въпроса е какъв ще е финансовият резултат накрая. "Публична" тайна е, че проектът Veyron не е нищо друго освен маркетингово оръжие, което струва много пари на VAG. Тези пари няма да се възвърнат от модела Veyron. Разработката на колата отне много повече от очакваното. Да тя е много бърза, но само в права
  • #3
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Ми така е .. То и SSC Ultimate Aero TT няма нищо общо с кола а е един постен Кокпит с огромен мотор ,дори липсва музика ,климатици ,всичко е опразнено ,за да може колата да подобри рекорда на Бугати. За разлика от тия коли обаче Бугати Вейрон предлага всички глезотии ,лукс ,комфорт и екстри ,както трябва да е една серийна кола. Дори повече.. само диамантения оборотомер струва 90 000евра. Както и да е.
  • #2
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Troll666 ( преди 16 години )
    От Keating съобщиха, че ще бъде произведена къса серия от TKR и SKR, само на базата на предварителни поръчкинаистина сериино производство
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ( преди 16 години )
    Е не ги разбирам тези сериини аФтомобили с по мегават и половина бензинови централи и цена колкото малка космическа ракета.....да продадът 1 000 000 коли и тогава да кажат че е сериен... иначе си е мижи да те лажемА иначе евала машината сигурно е превъзходна...